(electro track) Infinite Blackness

Origineel geplaatst door Marsman
Normaal gesproken ben ik helemaal niet van die echt electronische muziek.. Maar dit vind ik wel wat hebben :D

Ik vind het goed! Ook qua opbouw en geluid! :)

Dankjewel!

Ik heb op jouw site toch ook een echt electronisch nummertje beluisterd... met veel FM-synth geluiden...

Stel je mening op prijs, evenals die van anderen... kom maar op.

Ik heb het idee dat ik naar een release zit te luisteren. En een goede.

Ik hou normaal meer van Detroit stijl electro en deze stijl trek ik niet zo, maar dit is echt perfect uitgevoerd. En het einde zorgt er voor dat ik hem steeds weer opnieuw aanzet.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik heb het idee dat ik naar een release zit te luisteren. En een goede.

Ik hou normaal meer van Detroit stijl electro en deze stijl trek ik niet zo, maar dit is echt perfect uitgevoerd. En het einde zorgt er voor dat ik hem steeds weer opnieuw aanzet.

WOW bikkel... dat is nog es een compliment....

Ik zou niet weten hoe ik iets moet releasen... geen idee welk label, hoe te benaderen enzo.. maar misschien heeft iemand daar tips voor?

Verder wat betreft detroit stijl... bedoel je dan Aux 88, Drexciiya, Cybotron enzo?

Mucho appreciado! mate!:biertje:

Origineel geplaatst door DjGo
WOW bikkel... dat is nog es een compliment....

Ik zou niet weten hoe ik iets moet releasen... geen idee welk label, hoe te benaderen enzo.. maar misschien heeft iemand daar tips voor?

Verder wat betreft detroit stijl... bedoel je dan Aux 88, Drexciiya, Cybotron enzo?

Mucho appreciado! mate!:biertje:

Ja inderdaad die richting, ook wat nieuwer van o.a. UR, Direct Beat en Pi-Gao Movement.

Qua labels weet ik het niet, omdat dit een beetje meer de Dr. Lektroluv kant op is.

Lekkere trek!

Qua mix zit wel alles op elkaar en klinkt hij erg gesloten vind ik zelf.

Origineel geplaatst door fuse
Lekkere trek!

Qua mix zit wel alles op elkaar en klinkt hij erg gesloten vind ik zelf.

Gesloten als in het tegenovergestelde van 'open' ? Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt... ik heb wel de neiging om mijn tracks erg 'condensed' te maken... da's misschien een stijlkenmerk aan het worden (?!) ;) maar misschien moet ik ook eens wat meer 'ruimte', openheid proberen te creeeren (in een andere track weliswaar)... tips?

Origineel geplaatst door Metroid
Cool man zit goed in elkaar top gozer. Heeft wat onheilspellends. Opbouw wat mij betrefd ook ok.

Greetz

Metroid:)

Dank je, dank je! :)

Stel het erg op prijs.. ik heb een onhelilspellende natuur

Heeft iemand anders wellicht nog tips, om een mix wat minder 'gesloten' te krijgen...? Wat meer lucht, zal ik maar zeggen?

Noumoe.. ik ben blij verrast met deze reacties...

zou er een markt zijn voor deze muziek? (jullie moeten weten dat ik van toeten nog blazen weet...:z )

thanx lots !

Origineel geplaatst door Hazes
ook lekker, maar je moet wel aan je eindes werken ;) Keep it up!

De eindes langer uitstellen en dan een fade-:o: ut....? :r vind je mening erg belangrijk, misschien kan je 't even toelichten? :)

Back