mooie spullen bij de LIDL

YUV_Kabel 4.95
wel ok bv uit mn sytecno naar mn moog pluggie erop eentje over voor bv filter in ,..
gemiddelde tulp cable is meer

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20061130.p.YUV_Kabel

maar wat zieik nu
herrinerdt iemand die ps controller op ms 20 filmpje nog ,...
van ,...?
hier dan 8.95
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20061130.p.Controller_voor_Playstation

hmm soo goedkoop vindt de rest nu niet ,...keyboard stand 34.95.-???
uiteindelijk ga ik hier maar voor denkik
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20061127.p.Wilde_zalm
:halleluja

ik ben ook lidl fan

die dubbele keyboardstand kost elders al snel 80 euro, pas op.

Lekker goedkoop allemaal maar wie verzekerd mij dat mijn leuke oude synthjes niet door zo'n standaard heen pleuren. En dat mijn fijne mirofoons zo op de grond klappen omdat de arm het begeeft . . . . =)

Origineel geplaatst door gerrie79
Lekker goedkoop allemaal maar wie verzekerd mij dat mijn leuke oude synthjes niet door zo'n standaard heen pleuren. En dat mijn fijne mirofoons zo op de grond klappen omdat de arm het begeeft . . . . =)

Ik ga mijn Neumann TLM170 erin hangen. Laat het je wel weten:mega:

Ik heb net de microfoonstandaard gehaald. Zo op 't eerste gezicht een prima dingetje voor in de studio. Nu moet ik alleen nog ergens een 3/8" naar 5/8" draadadapter vandaan halen om m'n microfoonklem vast te kunnen zetten :erm:

ik denk het toch niet, jij zoekt een groter verloopje volgens mij, met 2 x dunne draad.
sorry.

Attachments

• verloop.jpg
    verloop.jpg
    273,3 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door gerrie79

tsja stel je de lidl verantwoordelijk eerst f otoos nemen van je cs80 asje m dr op zet :D
ik denk dat garantie ver te zoeken is want aster spullen uitverkocht zijn vanuit doitsland dant ist ook niet meer et verkrijgen ,...weet ik
die pcs die soms verkopen by lidl helemaalniet gek ,..dual core met vann alles 899.-

Origineel geplaatst door R-ond
tsja stel je de lidl verantwoordelijk eerst f otoos nemen van je cs80 asje m dr op zet :D
ik denk dat garantie ver te zoeken is want aster spullen uitverkocht zijn vanuit doitsland dant ist ook niet meer et verkrijgen ,...weet ik
die pcs die soms verkopen by lidl helemaalniet gek ,..dual core met vann alles 899.-

Dat risico blijf je altijd houden. Een quick lok van mij is ooit naar beneden gedonderd.
Een CS80 zou ik er niet snel opzetten, maar dat geld voor elke willekeurige standaard.

De mikrofoon standaard dien je wel te borgen met een extra ringetje. Voor de rest een prima standaard. Ook de muziekbladstandaard is mooi in tegen stelling tot de goedkope metalen die snel omvallen.

Ik ga me die standaard ook eens bekijken. En het maximale gewicht staat meestal aangegeven. dat is meestal echt geen 100kg :D. mijn k&m x-stand kan 40kg hebben volgens de datasheet.

Lidl is top.. vaak krijg je gewoon goed spul voor weinig geld..

Ik ga deze maar halen hier bij Lidl in Amsterdam Zuid..

Het is wel niet het nieuwste van het nieuwste maar voor die 30 eurotjes neem ik hem mooi mee!

Attachments

• lidl.jpg
    lidl.jpg
    148,2 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door Furious5
Lidl is top.. vaak krijg je gewoon goed spul voor weinig geld..

Ik ga deze maar halen hier bij Lidl in Amsterdam Zuid..

Het is wel niet het nieuwste van het nieuwste maar voor die 30 eurotjes neem ik hem mooi mee!

Lol. Beetje fotoshoppen :duivels: . Zie heus wel dat de prijs 30,30 = 303. En valt nogal op dat het een grijze achtergrond heeft he;)

Leuk voor de kids met Syntherklaas! ;)

Origineel geplaatst door manvsmachine
Lol. Beetje fotoshoppen :duivels: . Zie heus wel dat de prijs 30,30 = 303. En valt nogal op dat het een grijze achtergrond heeft he;)

Nee joh gekkie, ben je mal...

is hartstikke echt hoor, bel maar ff naar Lidl..

Back