s900/fz10m Questionz help
ff een vraagie die ik stel aan boemtsjak senso synthfreak en matrix [zoe] mike philco
HIERONDER MN BERICH AAN ALLE SYNTH DOCTORS ,...OPT FORUM,;
emt vraag over disk drive en display fz10m
R-ond schreef op 2006.11.27 14:00:
ik ben met mathijs blom bezig iets rond,..te krijgen mbt een s900voor mn oberheim dpx-1
[dpx kan alleen lezen ,...en playen ]
wistje natuurlijk al...maar ik wil dr een s900 by,... kan ik samplen en is een cheapoo oplossing voor samples in mn dpx te krijgen ,...allen heeft ie van MATHIJS een kapotte diskdrive ,...evt een tip hoe en waar die te verkrijgen ,...???
en een fz10 m heeftie ook - waar ik geintreseerd ben ,...maar daar is weer de display van kapot !! tzal ook niet ..
kapot wil zeggen niet de hele display maar de helft valt weg ,...
waarschijnlijk is dat nog lastiger want dan is een aanstuur/ controller stuk , lijkt me
so as [ jullie ] wat weet hoorkt graag !
t lijkt me dat soon fz10m casio redeklijk makkelijk t repareren is alleen waar haal je zo,n dispaly en controller print
en een disk drive voor de s900 aub
thnx mann
cu.... ron
emt vraag over disk drive en display fz10m
R-ond schreef op 2006.11.27 14:00:
ik ben met mathijs blom bezig iets rond,..te krijgen mbt een s900voor mn oberheim dpx-1
[dpx kan alleen lezen ,...en playen ]
wistje natuurlijk al...maar ik wil dr een s900 by,... kan ik samplen en is een cheapoo oplossing voor samples in mn dpx te krijgen ,...allen heeft ie van MATHIJS een kapotte diskdrive ,...evt een tip hoe en waar die te verkrijgen ,...???
en een fz10 m heeftie ook - waar ik geintreseerd ben ,...maar daar is weer de display van kapot !! tzal ook niet ..
kapot wil zeggen niet de hele display maar de helft valt weg ,...
waarschijnlijk is dat nog lastiger want dan is een aanstuur/ controller stuk , lijkt me
so as [ jullie ] wat weet hoorkt graag !
t lijkt me dat soon fz10m casio redeklijk makkelijk t repareren is alleen waar haal je zo,n dispaly en controller print
en een disk drive voor de s900 aub
thnx mann
cu.... ron