19-01 2007: Speedy J @ 030303 / Tivoli O.G.

:D Bijna onderweg.. Doe m'n grüne Nintendo shirt maar es aan....

:biertje:

Origineel geplaatst door matt second
tot vanavond !

ik ben te herkennen aan mijn hoofd
En ik ben dat ventje naast dat hoofd met een pilsje in de hand en een 50 foot combo shirt aan!

Ik vond het erg :okdan:

(Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken
Ik was die jongen met die vage blik
Ik was die jongen die losjes wou lijken
Niet te onschuldig en zeker niet te dik)

Origineel geplaatst door gerrie79
Ik vond het erg :okdan:

(Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken
Ik was die jongen met die vage blik
Ik was die jongen die losjes wou lijken
Niet te onschuldig en zeker niet te dik)
Ik hebt gedanst zonder te bewegen
Met een gemak zoals je zelden ziet
Misschien kom ik je morgen tegen
Misschien is het wel beter van niet

Het was vet, maar waar was de acid?
Ik zag wel een hoop smilies maar wat ik uit de machientjes van Speedy J hoorde komen was toch voornamelijk gewoon techno. Zo heel af en toe heb ik een 303-achtig geluid gehoord maar om nou te zeggen dat het een acid set was...

of ben ik nu gek?

anyway, lekker gedanst tot een uur of 4 :)

Het enige acid aan z'n set was de smile op z'n gezicht :D

:) Maar daar kon ik ZEKER mee leven!

Overigens wil ik bij deze Jochem (mocht ie 't lezen) bedanken voor z'n set en HULDE dat ie er gewoon een uurtje aanplakte (ook voor de organisatie en de opvolgende DJ die 't allemaal toeliet)!
Kunnen andere acts een voorbeeld aan nemen; niks stekker eruit, "want m'n uurtje zit er op"
:okdan: :halleluja

Speedy, bedankt!

Attachments

• speedy bedankt!.jpg
    speedy bedankt!.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 98
had tgistert al ,..heb nu al [nogmeer] spijt
=( was leuk dus ...

een paar filmpjes (gemaakt met m'n fotocamera dus geluid is nogal gaar :))
(foto's zal ik ook nog ergens uploaden)

part 1
part 2
part 3
part 4

Laatst gewijzigd:
:D Miste zelf wel een beetje extra sublaag, maar misschien ben ik verwend/verrot.

Inderdaad, waar was de acid? Het was gewoon minimal/techno, en voor zo'n lange set lang niet afwisselend genoeg. Maar vooral: waar was de acid? Daar kom ik voor, en zo werd het aangekondigd.

Kortom: 2 duimen naar beneden

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Miste zelf wel een beetje extra sublaag, maar misschien ben ik verwend/verrot.

tsja, het geluid en de akoestiek van de Tivoli Oudegracht is nou niet bepaald goed te noemen. Een hoop galm en weinig bas. Jammer dat er niet zo veel mensen in de Helling passen, want daar klinkt het toch altijd een stuk beter.

Zo ben gisteren ook geweest...maarreeeh wat een tegenvaller zeg..totaal geen acid gehoord..zo nu en dan wel wat bleepjes en een ongeloofelijk slechte akoestiek daar...

Jammer jammer jammer..tegenvaller

Het geluid was inderdaad behoorlijk ruk en die KUT balonnen mogen ze vervolgens thuis laten.
Het is goddomme een dansvloer en geen volleyveld :(

Haha zit net ff de site van 030303 te lezen maar dit kan echt niet hoor;) :

De naam 030303 is ontstaan uit de samenvoeging van het kengetal van Utrecht '030'
en het type Drumcomputer die het karkateristieke acid-geluid voortbrengt, de Roland TB 303 :confused:

Origineel geplaatst door michiel blanken
Haha zit net ff de site van 030303 te lezen maar dit kan echt niet hoor;) :

De naam 030303 is ontstaan uit de samenvoeging van het kengetal van Utrecht '030'
en het type Drumcomputer die het karkateristieke acid-geluid voortbrengt, de Roland TB 303 :confused:

ook wakker :D (ge komt nog wel uit de buurt van utreg jochie)

Back