• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MC202 Zwaar gemod!! ruilen X0XB0X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rombraz

Organisch
Ik wil deze 202 alleen ruilen voor een x0xb0x richtprijs 500 euro..

het is deze:

https://www.synthforum.nl/forums/se...=1952071&sortby=lastpost&sortorder=descending

was toen goedkoper weet ik, maar er zijn al mensen die er 500 voor willen betalen,kan ik alsnog een x0xb0x halen maarja ....wachtijd , maar ik wil hem dus niet verkopen.

(Dan wacht ik liever, mochten ze om wat voor reden dan ook niet meer verzenden heb ik geen x0xb0x en geen 202)

Destijds aan een maat verkocht en weer teruggekocht..
Ik heb nog geen VETTERE gezien , als je deze mods willen laten doen die hierop zitten, +wachtijd, ben je denk ik wel meer kwijt.(of je moet handig zijn)

daarom is die ook niet te koop, zoiets krijg ik toch niet weer,

Alleen ruillen voor een x0xb0x..

ik sta zo'n 2mnd op de lijst voor een x0xb0x, en mocht ik bericht krijgen dat die kan worden verstuurd verkoop ik deze 202 ook niet meer.D

Dus wees er snel bij, en anders niet " boeier"

met deze 202 heeft een 101 echt wel het nakijken geen twijfel mogelijk ondanks de kortere sliders.

Alle Mods zijn gedaan door Boemtsjak vorige jaar nog helemaal nagelopen, klinkt zoals een zwaar gemodde hoort te klinken.

Je kan hem dus nu wel perfect via cv/gate achter je TB303 hangen, sequenser doet exact hetzelfde..

.

.

nog even voor de duidelijkheid Boemtsjak heeft hem dus helemaal gefixt nadat er door iemand anders verkeerder mods waren geplaatst.

optisch mischien minder , maar je kan er dus voor kiezen om daar nog nieuwe mods bij te plaatsen , was ik wel van plan:maffia:

:gaap:

re

re

omhoog..

wie hem ruilt krijgt er een dr110 bij (laatste analoge drumcomputertje van Roland..)

Nu ook te koop Mc202

Nu ook te koop Mc202

400 eurotjes mag nu toch weg voor de snelle beslisser..
.

Bericht door een moderator:
Eén keer schoppen per drie dagen volstaat (zie Marktplaats FAQ).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back