[access virus C] Prijs....

mwa ik schat om en nabij de 2199 euro volgens het feedback krantje

Ja en bij Thomann 2190, dus gewoon in Nederland kopen dus.

ik zal toch niet de enigste zijn die vind: "waarom moet je voor dat keyboard 600 euro meer betalen?"

kweenie hoe goed dat klavier is....

maar een echt goed klavier mag wel wat kosten, maar ik zou het er overigens ook niet voor over hebben

een goed gewogen keyboard lijkt me toch ook wel wat.... maar goed. tis persoonlijk natuurlijk, en het hangt er ook vanaf wat je al hebt, ik bedoel als je nu nog geen keyboard hebt ku nje beter de versie met kopen.... toch?

OK dan, laat ik het anders zeggen, ik heb nog helemaal niks, en ik wil graag vette shit kopen.

Ik heb 1 keer met een virus rack versie gewerkt, en die vond ik wel fijn, ook ben ik vrij positief over de nordlead2.

Ik dacht, als ik nou die virus KC koop, heb ik gelijk een keyboard, dacht ik toen, heeft iemand een idee hoe ik aan een vette synth kan komen en een keyboard voor een zacht prijsje?

Als je nog niets hebt en je wil meteen een hele goede synth, waarmee je veel kan, dan is het misschien een goede optie om ergens een tweedehands nordlead te kopen.
Als je er veel mee wilt gaan doen (meerdere partijeen uit halen) let wel op de multitimbraliteit. Anders ben je gauw beperkt in je creativiteit.

Xenius, als je een Ensoniq Halo koopt, heb je en een goede rompler [gm bak en extra's!]
goede emu filters etc.
4 outs.
16parts multitimbraal etc.
en daarnaast koop je dan een V.A. in rack formaat:
bijv. waldorf Q of Access Virus etc.

Ik zou zeggen, begin eerst met een masterklavier. leer die uit je kop en koop daarna een rack synth derbij.

en 2de hands is helemaal een uitkomst....
but try before ya buy ;)

Origineel geplaatst door Xenius

Ik dacht, als ik nou die virus KC koop, heb ik gelijk een keyboard, dacht ik toen, heeft iemand een idee hoe ik aan een vette synth kan komen en een keyboard voor een zacht prijsje?

Koop een (2dehands) Virus A/B/C of rack en een midi controllerkeyboardje. Ben je stukken goedkoper uit en van het geld dat je zo uitspaart, kun je evt nog een leuke synthmodule kopen.

voor de Halo, koop de nieuwste Interface Magazine. De Halo of XK-6 lijkt me een prima geluiden bak voor beginners + een lekker keyboard. Als je trouwens alles wilt opnemen heb je dus wel een sequencer(computer, groovebox) nodig. Ik zou altijd beginnen met een sequencer en een synth. Daarna uitbreiden!

OK dan, de Halo, Sccess vIrus of de NordLead word het dus...

kunnen jullie me nog aangeven wat een respectabele 2e hands prijs is voor zoiets??

Origineel geplaatst door Xenius
OK dan, de Halo, Sccess vIrus of de NordLead word het dus...

kunnen jullie me nog aangeven wat een respectabele 2e hands prijs is voor zoiets??

Dat heb je snel besloten! Al eens gekeken naar Novation of Waldorf? Ik zou eens gebruik maken van de zoekmachine.

Ik heb de Indigo II voor 1950 Euro aangeschaft.

Back