TEISCO KAWAI 110/EVT...60f

Status
Please reply by conversation.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
een teisco 110F
ja wel die grote
mijn richtprijs 300a50 erby afhankelijk vd staat
heb veel oudere posts gelezen en er zwerven er hier wel een paar ,...maar ook met gebreken ppc z
evt ook een teisco 60f [ook price afhankelijk ]
grt ron

Ik heb ze beide gehad (kawai 100f ook trouwens)
Als je hem koopt vanwege de lfo..

De lfo op de 100f en 60f gaat veel langzamer dan de 110f variant.
Wel zeer jammer. Verder is 110F leuke bak, ringmod, 2 vco.. yeah.. :D

let wel op ik heb ondekt dat meerdere reparateurs mijn 110f hebben heengezonden ivm "niet te repareren defect"...Ze zijn erg ok wbt klankt maar under the hood iets minder...

mmm thnx reacties
wil toch eigenlijk eg de 110f
vanwege meerwaarde [loookz] van 2osc/sync filterbank ,..en ik weet hoe leuk de teisco 60f met filter in kan zijn !
cool was mn filter in voor dat ik toen een sherman kreeg ,.. dan weet je beter ,...
maar de teisco is gewoon denkik [ralph,..] erg rocky build ,..kan wel zijn dat er aparte onderdelen zijn gebruikt
mbt osc/filters iig geen ssm /cem dingen
watb is teisco en aparteling !
maar die overmidden gezaagde teisco 60f die ik had [thnx 2 cuba7000 haha]
was erg mooi tov bv een prodigy/pro one ,...in mn analoge arsenaal ,...ik vond de tesico lekker kil in de mix liggen
soms t high pass erby afstellen ,... anders ist too bassy

erg goed voor acid / bass line z- soo voor gasten die bv een sh 101 zoeken ofso
check die marktplaast aanbieding ...250.- een erg sounding analogue synthje met filter in cv gate controlable

ik denk persoonlijk dat een 110150a200 meer mag kosten ,..
.wie benik

:confused: :okdan:

Origineel geplaatst door sander
350 voor een 110F. Jahoor das nog minder dan voor een 101. Succes.

ach ja zolang dr nog gasten zijn die m verkocht hebben voor 350.-+
dan moet t lukken en komtereentje die dr ...ietsje meer voor wil hebben ,..dan uhh bepraten we dat
check de backfiles maars er z - zijn dr een eeen stuk of4 ofso van dsf lid verwisseld niet dezelfde volgens mij
eentje was slecht met 2e osc!
allemaalonder de 400
weet ik zou eg mooi zijn mbt de prijzen ,..van ander 2 osc synths

citaat boven
check die marktplaast aanbieding ...250.- een erg sounding analogue synthje met filter in cv gate controlable
ik denk persoonlijk dat een 110 zo,n 150a200 meer mag kosten

asje telt kom je uit op 400a450.- eu
gef niet ik hoop op een 2 osc leuk synthje ;....ala 110F die tenminste geen 800 eu ofso kost

maar ff een plaatje doen

den mooie 110F

Attachments

• 110f.jpg
    110f.jpg
    21,8 KB · Bekeken: 71
Zoek je er nog steeds een? Heb er een staan die ik evt. wel wil verkopen. Is redelijk in orde, met uitzondering van de oscillatoren, die volgens mij alleen getuned moeten worden ofzo. Zelfs de touch sensitive pads doen het, en dat is volgens mij bij veel 110f's niet meer zo. Ik heb je proberen te pmen maar je box is vol. Laat maar wat weten.

ok dan pb = onderweg en mail = ietsje leger ,..ben zeer gewild persoon :D

thnx man voor ff aan me denken ,..ben zelf een erg ok persoon om aan te denken :engel:
alleen roermond ; komt goed vlak by brunsum,..??
hebk mn dv800 vnadaan
voor een goede synth ry ik graag en blokje om

:{

Brunsum is zelfs minstens 30 kilometer verder rijden dan Roermond! ;)

Origineel geplaatst door edfx
Zoek je er nog steeds een? Heb er een staan die ik evt. wel wil verkopen. Is redelijk in orde, met uitzondering van de oscillatoren, die volgens mij alleen getuned moeten worden ofzo. Zelfs de touch sensitive pads doen het, en dat is volgens mij bij veel 110f's niet meer zo. Ik heb je proberen te pmen maar je box is vol. Laat maar wat weten.

Toevallig niet het transpose hendeltje wat dit veroorzaakt? Speel er eens mee. Ik had dat ook bij 1 van mijn, als je die dan aanraakte, was de hele pitch raar. Dat was een simpel schoonmaak werkje. En anders ff volgende de handleiding de basis patch instellen en wat gaat expirimenteren.

Volgens mij moet ie echt gewoon getuned worden. Anders heeft R-ond helemaal geluk natuurlijk, dus is het zeker de moeite waard om ff te proberen 'm schoon te maken.

Origineel geplaatst door sander
Toevallig niet het transpose hendeltje wat dit veroorzaakt? Speel er eens mee. Ik had dat ook bij 1 van mijn, als je die dan aanraakte, was de hele pitch raar. Dat was een simpel schoonmaak werkje. En anders ff volgende de handleiding de basis patch instellen en wat gaat expirimenteren.

wat je zegt is t denkik niet
as hij [de nu nog eig. hihi ] de oso tuned en die loopt ook weg dan kan dat
t schijnt met de 2e te maken ,..ik laat m servicen komt goed ff osc scalen denk scoopie erop

en anders lekkere de-tune sound
ik heb alleen de 60f gehad was een toffe 1 osc synth goed voor leads want de high pass filter had een lekker randje

:engel:

dus waarschijnlijk as vrijdag ,..trotse :engel: :halleluja eig. van een 110 F
waar die F voor staat ,..?
gelijk maar weesr ff van de ozo fyne website vnje gebruikmaken,...sander !
looking forward ..:okdan:

Ja inderdaad, volgens mij is het euvel zo verholpen, en anders , ik heb me, met euvel, ook een aantal jaren prima geamuseerd met de 110f, die F staat trouwens voor 'fun' ofzo ;) of voor 'filter'. in ieder geval, bliepen en schreeuwen doet ie zeker.

dus die van marcel misgeschoten 250.- voor 60 f
en wilder dikjes 400+ voor geven voor 110f
100f ook over wogen teisco met cv gate rocks gewoon
:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back