jp8000 voor 450 euro maar

populaire synth is misschien een beter woord. Ik snap er eigenlijk ook helemaal niets van. Hij is tegelijktijdig met de AN1X uitgekomen en kan hetzelfde (vind de an1x persoonlijk zelf beter). De an1x wordt weggedaan voor rond de 300 en de jp voor de 500. Talk about hype.

ik weet niet hoor, maar hype of niet... sommige mensen (waaronder ikzelf) zijn gewoon wel fan van deze bak...
een populaire synth is toch niet per definitie een slechte... en dan nog ... smaken verschil :D

De jp is veel veelzijdiger dan alleen een superstringetje ....

en mocht je dat toch zoeken:
die software freet cpu en lijkt er nieteens heel goed op!
trouwens, over poopie joopie bakken gesproken... zitten er op veel nieuwere synths ook niet een
soort supersaw detuned zaagtandjes geluid tegenwoordig ... (virus bv)

....dus vindt ik t bedrag waar die tegenwoordig voor weg gaat helemaal zo slecht nog niet!

met hoes en adapter ? adapter? op de jp?!

Origineel geplaatst door Grooveboy
die software freet cpu en lijkt er nieteens heel goed op!

Vind ik ook! Die softwareversie lijkt er een beetje op. De sound van de JP is stukken mooier.
Hardware is nog altijd lekkerder en beter :D

ik vind t ook een mooie synth. als dat een slechte synth is ....dan zijn er veel slechte synths hahaa

Origineel geplaatst door Catalunya
Vind ik ook! Die softwareversie lijkt er een beetje op. De sound van de JP is stukken mooier.
Hardware is nog altijd lekkerder en beter :D

Superwave is ook niet alles... er zijn genoeg softsynths die een beter supersaw geluid neer kunnen zetten. Toch denk ik dat ik zelf ooit nog wel eens een echte JP aan ga schaffen :L

ik heb em ff gehad en toen ik een paar sounds had gehoort vond ik em nogal Tangerine Dream achtige sounds in zitten, maar misschien waren het niet de presets .

Origineel geplaatst door Grooveboy
met hoes en adapter ? adapter? op de jp?!

Ik krabte ook al even achter mijn oor. Of heeft die man de voeding eruit gesloopt en dat
als adapter erbij geleverd.

Back