Gezocht : Sampler Vsti

koekebakker

Olie op het vuur
Hey lui...

Aangezien Halion slechts met kits werkt ben ik op zoek naar een fijne sampler vsti voor Cubase.
FPC van fl studio was werkelijk fantastisch. ge-ni-ale interface, voldoende knopjes, een
layer gedeeltewaar je "U" tegen zegt. Natuurlijk werkt dat ding alleen in FL (toch????)

Dus... wat is nu een geweldige (bij voorkeur freeware) sampler VSTi? Hij moet sowiezo
een schone en duidelijke interface hebben, anders wil ik er niet mee werken (zei
het verwende jong ) :D

Re: Gezocht : Sampler Vsti

Origineel geplaatst door koekebakker
Hey lui...

Aangezien Halion slechts met kits werkt ben ik op zoek naar een fijne sampler vsti voor Cubase.
FPC van fl studio was werkelijk fantastisch. ge-ni-ale interface, voldoende knopjes, een
layer gedeeltewaar je "U" tegen zegt. Natuurlijk werkt dat ding alleen in FL (toch????)

Dus... wat is nu een geweldige (bij voorkeur freeware) sampler VSTi? Hij moet sowiezo
een schone en duidelijke interface hebben, anders wil ik er niet mee werken (zei
het verwende jong ) :D

FL kun je als VSTi gebruiken en ook ReWiren, dus als die sampler je bevalt, kun je die gewoon gebruiken.

Ik begrijp echter je opmerking over Halion niet. Of bedoel je Halion One?

Kontakt 2 super, maar niet gratis!!!!;)

Nou! Directwave werkt ook in Cubase 4 (zelfde makers als van FPC) Laat ik mij deze maar even aanschaffen.
DiscoDSP is zeker niet slecht, maar te onoverzichterlijk. Ik wil alle samples in 1 oogopslag kunnen bekijken.

Thanks voor de reacties! ik kan weer even vooruit :)

Een sampler is een vitaal stuk studioapparatuur, en met die voorgestelde software kun je al 20 keer meer dan met je ex E-mu ESI... die ook nog eens meer kostte.

En dan is 90 dollar te veel voor zo'n vitaal stuk in je studio?

agur heeft zowel highlife geprogrameert als direct wave, dus ik zou voor highlife gaan....want die is nu gratis

Vergelijkbare discussies

Back