• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil: Novation Nova + Evolution MK-225c

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ethereal

Instant Fuck-up
Ja hoor, het is weer zover... Ik heb het weer op mijn heupen!
Sinds ik mijn Virus heb staat de Novation Nova er een beetje werkeloos bij en dat vind ik enorm zonde.
Dus ik bied hem te ruil aan! Alleen te ruil, niet te koop, even voor de duidelijkheid... En hij is in combinatie met een Evolution MK-225c masterkeyboard, dus een midikabeltje ertussen en je kunt meteen losgaan!
Ik hoef denkik niks over de Nova te vertellen, hij is in perfecte staat, klinkt helemaal te gek, maar zoals ik al zei, de Virus heeft het van hem gewonnen...
De Evolution is een perfect masterkeyboard.. 2 octaven, 8 toewijsbare controllers, programmeerbaar, noem maar op.. En powered door USB!

Wat zoek ik? Iets met toetsen in ieder geval, geen rompler, geen sampler, echt een synth...
Een Korg Z1 bijvoorbeeld, of een Nord Modular G1 Keys, Roland JP-8000, een eeeuhmm... Noem het maar!

PBen graag bij interesse!

PS de Nova hoeft niet per sé weg, maar als iemand er toevallig wat anders gaafs voor heeft.. Komt u maar!

nova.jpg

20029.jpg

Nova is inclusief rackoren, originele zijkanten, manual, adaptor, noem maar op, helemaal compleet!

Even voor de duidelijkheid, ik ben op zoek naarrrrrrrrrrrrr:
JP-8000 / 8080
Roland SH-201
Misschien een Korg MS2000(B) (geen rack)

Maar ik denk toch het liefst een Korg Z1..

Kom rustig met vergelijkbare apparaten, maar analoge dingen zonder midi worden het sowieso niet, samplers ook niet..
Eventueel valt er nog wat klein grut bij in te ruilen, of te praten over een bijbetaling, dus kom maar op! (Ben arm, dus moet geen kapitaal bij hoeven :)) Voor een enorm vette aanbieding kan ik nadenken over het erbij inruilen van mijn Akai MPD-16 (de pads van de MPC2000 als midi-controller), dus hoppatee, kom maar op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back