monomachine reset zichzelf - alles kwijt??

Hazes

Vind ik leuk
Mijn monomachine heeft zichzelf gereset... f*ck was aan pielen met de song-sequencer (zie ook andere thread, ding loopt vast en is gereset naar factory presets :(:(:(:(:(=( =( =( En ik had net die elektron sysex tool gedownload om een backup te maken. Kan iemand mij nog helpen of is het helaas pindakaas? =(

ik ben er ook bang voor; heb elektron ook ff een mail gestuurd. Het zal wel niets meer worden.

@rocksteady: dank voor het medeleven

Net een berichtje van Jon van Elektron terug gekregen. Helaas, niets meer aan te doen, maar ze gaan nog wel even kijken of het een bug betreft. Da's dan weer netjes.

Ik heb dus ondertussen ook mijn Monomachine SFX-6 keys binnen en wil juist wel een FactoryReset doen maar kan niks vinden in de Manual???

Weet iemand hoe je dat doet op de Monomachine

Ik heb het al gevonden op de Elektron-users forum:

Hold function on bootup and do soft reset. That should be harmless and could solve the problem.

You can also enter test mode from the early startup menu you get to with Function. That will test to see if there's anything wrong with the hardware.

Hmmm.. nu kun je mooi het nieuwe OS dr op zetten ;)... jammer dat dit gebeurd is :(

-C-

Ik heb op mijn werk een pc zonder USBpoort of diskdrive of cdburner en thuis nog geen internet tot vrijdag. oftwel vrijdag ga ik die nieuwe OS erop zetten.

Heb jij de OS al ververst? en bevalt die???

Back