Op zoek naar een geschikt platenlabel

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Na enige jaren als Planet Unknown bezig te zijn geweest met het verfijnen van onze productiekwaliteiten vinden we het nu tijd worden om te kijken of er ook labels zijn die onze muziek zouden willen releasen.

Onze stijl valt te omschrijven als dubby techno (met een vleugje ambient). Wij kunnen echter maar weinig labels vinden die dergelijke muziek uitbrengen en labels als Basic Channel, Imbalance en Deep Chord brengen óf niks meer uit óf releasen enkel eigen materiaal. Weten jullie misschien geschikte labels?

Voorbeelden van onze muziek zijn:
2006-11-05 , Wupp0r en 1023D.

Bij voorbaat dank! :okdan:

Greetz,

Sly Dog & ProtoHuman

hey, ik vind je muziek heel fijn enzo maar definieer dubby techno is voor me? als ik aan dub denk denk ik aan jamaicaanse rastafari's en in jou techno vind ik daar nix van terug. ik vind het melodieuze techno met een vleugje minimal. t heeft wat van joris voorn en alexander kowalski. wat vind jij 'dubby'?

ik ken trouwens geen labels, sorry

De term 'dubby techno' is misschien niet zo goed gekozen maar ik ben dan ook niet zo goed in het denken in hokjes. Wat we proberen is om onze favoriete muziekstijlen wat te combineren: ambient, dubtechno en (Detroit) techno. Of dat een beetje lukt, weet ik niet. :D

Zitten paar aardige tussen :). Sommigen passen volgens mij echt niet, zoals ~scape. Erg toffe muziek, ik luister er vaak naar, maar niet een label dat bij onze muziek past denk ik. Wel bedankt voor de input, ik ga even wat dingen napluizen :okdan:. En rest ook bedankt natuurlijk.

Back