Dj TiËsto In Coma!!

CHRIS COIL

Ingeburgerd
> Iemand die hier iets meer over weet?
> Sterkte alvast toegewenst aan Tiësto van mijnentwege.

IN DE MARGE: ONGELUKSWEEKEND VOOR TOPDJ TIËSTO

DJ Tiësto laat zich bestelen en rijdt zich te pletter
Zaterdagmiddag is voor het pand van Radio 538 in Hilversum door een onbekende de DAT-tape met daarop een exclusieve DJ-set van Tiësto ontvreemd. De dader heeft naar alle waarschijnlijkheid geweten dat een koerier de bewuste tape zou komen brengen voor de uitzending van Van Diepens Dance Department op zaterdagavond. De man heeft bij het hek van Radio 538 staan wachten en aan de koerier gevraagd of hij de set van DJ Tiesto kwam brengen. Onder het valse voorwendsel dat hij de producer van Wessel van Diepen was heeft hij de DAT in ontvangst genomen en is er daarna mee vandoor gegaan.

Alsof dit nog niet genoeg is reed de TOP DJ, die eveneens genomineerd is voor de TMF-awards, zich vanavond te pletter in Rotterdam toen hij op weg was met zijn chauffeur naar discotheek 'Hollywood'. Hun auto kantelde en viel van een brug af. De hevige rukwinden van vandaag zouden mee aan de oorzaak liggen van het ongeval. DJ Tiësto ligt nu in coma en zou in levensgevaar verkeren.

i-redactie met dank aan TS

http://www.iradio.be

Da's nie mooi. Hopelijk dat hij uit levensgevaar een coma raakt. En dat die chauffeur het ook mag navertellen.

Vanavond zijn er meer mensen door het weer omgekomen. Jammer genoeg.

Vaag bericht. Waar is dit te verifieren? In ieder geval niet op die iRadio site.

ik heb vernomen dat dit bericht dikke onzin is en dat Tiesto momenteel in Chicago verblijft....

Maar goed als ze t op t nieuws o i d zeggen, corrigeer me dan maar ;)

Dat berichtje zit ook lekker journalistiek verantwoord in elkaar.
Las 't bericht gisteravond al elders, vanochtend stond 't niet in de krant (alleen dat z'n datje gejat was) dus bullshit...

En personen autos waaien ook zelden van bruggen af, wat een bullshit. Een bus of een vrachtwagen wil nog wel eens op z'n kant gaan, maar meer ook niet. En ik vraag me ook af of hij uberhaupt een chauffeur heeft. Dat soort gasten vinden het veel te geil om zelf in hun patserbak rond te jakkeren.

Heet zoiets wishfull thinking?

Dat wens je (bijna) niemand toe toch?

Back