djjustb
Ingeburgerd
Mijn hele studio gaat er uit! Ik stop er voorlopig even mee. Alle onderdelen hebben altijd in een rookvrije studio gestaan. Dozen heb ik niet maar wel de manuals in PDF formaat op CD (de papieren uitvoeringen zijn meestal verouderd en PDF zoekt makkelijker). Uiteraard zijn de spullen wel gebruikt en dus niet nieuw, hier en daar een krasje of restanten van de rackmount, maar dit is allemaal cosmetisch: ze funtioneren perfect zoals het zou moeten. Ik heb in de aanbieding:
- Emagic AMT8: 200 euro
Midi interface 8 in / 8 uit. Super snel zonder delays. Kan serieel of via USB worden aangesloten en kan worden geconfigureerd worden met soundiver (krijg je er ook bij).
- Yamaha 01v: 625
Fantastische digitale mixer. Met MY8/AD24 dus in totaal 24 (gebalanceerd) inputs.
- EMU XL1: 200
Super ragbak, veel instelmogelijkheden. Altijd leuk ding gevonden dat gewoon zonder problemen 16 arpegios tegelijk laat lopen.
- Clavia Nord Micro Modular: 200
Versie 3.03 met software erbij.
- Yamaha A5000: 350
Super sampler met 128MB mem, 10GB interne disk (silenced), externe CD-ROM via SCSI, + sample CDs
- Yamaha RM1x: 200
Perfecte bak voor live!
- Clavia Nord Rack 3: 850
Do I need to say more: veel knoppen, vriendelijke interface. Klinkt super!
- Waldorf Q: 650
De grote broer, met doordraaiende knoppen. Heb er veel sounds bij (inclusief de vengence sounds).
- Yamaha AN1x: 200
Dit was mijn master keybord en altijd goed zijn werk gedaan.
- SPL Vitalizer Jack: 150
Om je mix net iets beter te laten klinken.
- Behringer Studio Exiter Type F: 50
Leuk warmklinkende exiter.
Alle onderdelen zijn 's avonds en in het weekend af te halen in Zoetermeer. Door de weeks overdag Gouda. Verzenden doe ik liever niet maar ik ben soms ergens anders in het land: zoals bijvoorbeeld eind December in Eindhoven. Komen kijken en luisteren kan altijd en heb je een goed bod, dan mag dat ook. Wil je de hele studio in een keer, dat wel mijn voorkeur is, dan mag dat voor 3250 euro (in plaats van 3675). Wil je meer foto's, laat het even weten!
Stuur me een PB, email of bel me op: 0646388828 (ik kan niet altijd opnemen maar spreek maar in en ik bel je terug).
Foto:
- Emagic AMT8: 200 euro
Midi interface 8 in / 8 uit. Super snel zonder delays. Kan serieel of via USB worden aangesloten en kan worden geconfigureerd worden met soundiver (krijg je er ook bij).
- Yamaha 01v: 625
Fantastische digitale mixer. Met MY8/AD24 dus in totaal 24 (gebalanceerd) inputs.
- EMU XL1: 200
Super ragbak, veel instelmogelijkheden. Altijd leuk ding gevonden dat gewoon zonder problemen 16 arpegios tegelijk laat lopen.
- Clavia Nord Micro Modular: 200
Versie 3.03 met software erbij.
- Yamaha A5000: 350
Super sampler met 128MB mem, 10GB interne disk (silenced), externe CD-ROM via SCSI, + sample CDs
- Yamaha RM1x: 200
Perfecte bak voor live!
- Clavia Nord Rack 3: 850
Do I need to say more: veel knoppen, vriendelijke interface. Klinkt super!
- Waldorf Q: 650
De grote broer, met doordraaiende knoppen. Heb er veel sounds bij (inclusief de vengence sounds).
- Yamaha AN1x: 200
Dit was mijn master keybord en altijd goed zijn werk gedaan.
- SPL Vitalizer Jack: 150
Om je mix net iets beter te laten klinken.
- Behringer Studio Exiter Type F: 50
Leuk warmklinkende exiter.
Alle onderdelen zijn 's avonds en in het weekend af te halen in Zoetermeer. Door de weeks overdag Gouda. Verzenden doe ik liever niet maar ik ben soms ergens anders in het land: zoals bijvoorbeeld eind December in Eindhoven. Komen kijken en luisteren kan altijd en heb je een goed bod, dan mag dat ook. Wil je de hele studio in een keer, dat wel mijn voorkeur is, dan mag dat voor 3250 euro (in plaats van 3675). Wil je meer foto's, laat het even weten!
Stuur me een PB, email of bel me op: 0646388828 (ik kan niet altijd opnemen maar spreek maar in en ik bel je terug).
Foto:

! Dank U allen. Moderator, deze mag op