Ook even voorstellen

Miranda

Nieuwkomer
Hallo,
Ook maar even voorstellen.
Naam: Miranda
En woon nu in Utrecht. Een leuke stad met genoeg feestjes. Nu kwam ik toevallig op dit forum terecht en me maar meteen geregistreerd.

Maak voor de hobby een beetje muziek met mijn lieve 808 en sinds 1 week eindelijk mijn Minimoog. Ben aardig electro minded en ben benieuwd wat naar dit forum.

Iedereen tot snel/horens,
Miranda

:doei:

Vind Utrecht nogal saai maar ik vind wel dat je Mini en je 808 het wel spannender maakt in Utecht!

Welkom...

[edit] oja als je vette elektro parties in utecht weet waarschuw mij dan even met een pb :) [/edit]

Origineel geplaatst door Alex Omega
Vind Utrecht nogal saai maar ik vind wel dat je Mini en je 808 het wel spannender maakt in Utecht!

Welkom...

[edit] oja als je vette elektro parties in utecht weet waarschuw mij dan even met een pb :) [/edit]

Utrecht saai? Niet persoonlijk opvatten hoor maar waar jij woont in Almere is volgens mij saaier. Geen Mini te bekennen ;)

Oops. Nu even snel aan het werk. Internetten en werken vinden ze hier niet echt fijn.
M

Ow ja zeker dat almere saaier is.....
Je zult mij niet zeggen dat het niet zo is.....

het is niet overal Berlijn ;)

welcom.jpg

..enne, 'k vind Utrèg best gezellig! Een stuk beter dan Amsterdam!

een meid met een 808 en een minimoog okeeee ( bestaan die? ), valt me nog mee dat dit topic niet binnen een uur is uitgegroeid tot de een van de grootste , maar naa de situatie van de vorige keer dat een aangemelde meid in een keer een vend bleek te zijn zullen de meeste hun kop hier wel niet een tweede keer stoten :D

in elk geval welkom Miran ( als ik je zo mag noemen :D )

utrecht is voor de uitgezakte boven30 gers niet echt best inderdaad.
of je moet je tussen het studentegrut staande weten te houden...
die minimoog hoor ik hier thuis ook wel...
ik woon gelukkig vlak bij een oprit naar de snelweg dus ben ik in een half uur in amsterdam..
komende zaterdag de stubnitz weer... klikkerdeklik

Laatst gewijzigd:
Frappante reacties weer op een vrouwennaam hier...

overigens hoi...

Origineel geplaatst door Bass
Frappante reacties weer op een vrouwennaam hier...

overigens hoi...

Ja. Dat zijn er hier niet veel maar het gaat toch om de muziek/maken van muziek?

En Miran mag ook. Zolang het maar geen randa of iets dergelijks wordt.

Miran :doei:

Origineel geplaatst door brmzz
welkom op het forum...8)

Utrecht is hartstikke gezellig... maar na daar 7 jaar gewoond te hebben moest ik echt opzouten...

Dan heb ik nog even te gaan om de sfeer te proeven in Utrecht. Zit hier pas een jaartje.

Gezellig boeltje hier. Ik dacht dat het een synthforum was om te praten over synths maar dit lijkt meer op een soort meidengeklets. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ben ik ook voor te vinden. Maar daar kunnen we het beste een nieuwe topic voor maken. Zoiets als: Alles behalve muziek. ..... of is dat er al?

Miran

Origineel geplaatst door Miranda

Gezellig boeltje hier. Ik dacht dat het een synthforum was om te praten over synths maar dit lijkt meer op een soort meidengeklets. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ben ik ook voor te vinden. Maar daar kunnen we het beste een nieuwe topic voor maken. Zoiets als: Alles behalve muziek. ..... of is dat er al?

Ach met veelal mannen onder elkaar komt het echt wel los hoor. zie algemene discussie met meer als 100.000 posts. :biertje:

Enjoy your stay en snuffel lekker door de donkere kelders van het forum...

En dat is het eindelijk weekend.

Wat zijn de plannen van de Synthforumers? Muziek maken of gaan stappen. :dj:

Miranda

Back