D
Deleted member 18007
Guest
Antwoord D!
Een command station van EMU!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee helaas, je moet eerst op stop drukken.Origineel geplaatst door pocketzip
wat ik nog wilde weten over de rm1x (en misschien ook handig is voor topicstarter):
- kun je zonder hapering switchen tussen pattern playback/realtime recording/step recording?
Nee, mute's worden opgeslagen in het pattern, dus als je van pattern wisselt krijg je de mutes zoals die zijn opgeslagen. Maar als je binnen een pattern wisselt tussen verschillende sections (=een loop van een x aantal maten), dan worden mutes wel onthouden. Per pattern kun je 16 sections aanmaken.Origineel geplaatst door pocketzip
- blijft je mute-status ongewijzigd bij het wisselen van pattern (tenzij je anders instelt eventueel) ?
Origineel geplaatst door M01C
Antwoord D!
hmm, spijtig... anders kon je makkelijk live nog het een en ander toevoegen aan je patternsOrigineel geplaatst door ProtoHuman
Nee helaas, je moet eerst op stop drukken.
die sections zijn dan wel weer handigNee, mute's worden opgeslagen in het pattern, dus als je van pattern wisselt krijg je de mutes zoals die zijn opgeslagen. Maar als je binnen een pattern wisselt tussen verschillende sections (=een loop van een x aantal maten), dan worden mutes wel onthouden. Per pattern kun je 16 sections aanmaken.

, en hoe vindt je hem ?
ik lees voor het slapengaan steeds een paar bladzijden manual 

)Origineel geplaatst door Sir Ravel
stel , ik koop een asq10 om nummertjes in te maken (ninjatune....dus vooral sampling van korte drums)
Greetz