Alesis A6 Andromeda

Status
Please reply by conversation.

Wiseguy

Ouwe rot
Ik zoek er eentje in nieuwstaat en met orginele manual, iemand die hem kwijt wil ?

Kijk uit met nieuwe modellen, ik lees horrorverhalen op het A6-forum over faulty voices.

Overigens worden de geruchten ook steeds sterker dat de A6 uit produktie is/gaat.

De mijne blijft... 8)

Origineel geplaatst door SCD
Kijk uit met nieuwe modellen, ik lees horrorverhalen op het A6-forum over faulty voices.

Overigens worden de geruchten ook steeds sterker dat de A6 uit produktie is/gaat.

De mijne blijft... 8)

he :confused: ik was m ook aan het overwegen

Nou ach, als je zo'n spijt hebt dan is er heel misschien nog wel iemand die dat ding voor 1750 wil verpatsen. Niet de mijne overigens want om iets te verkopen moet je het eerst bezitten. Heb je voor 1750 serieus interesse wil ik best voor je vragen. Graag wel een serieuze reactie, want ik heb geen zin om straks iemand lekker te maken met een overtijds melkproduct...

Ik heb de mijne vorige jaar als splinternieuw in doos met 2MB ramkaart
verkocht voor € 1650,- aan Leo, dat wil ik er graag weer voor neertellen.
De A6 heeft ook een erg fijn toetsenbord, ideaal als masterkey, meer vliegen
in één klap dus.

dat lijkt me nog steeds een prima prijs, een tijdje terug (maar zo gaat dat soms) moest er hier nog behoorlijk mee geleurd worden. szetsch in duitsland (ik heb zijn e-mail, maar hij wordt hier op het forum ook regelmatig genoemd) had er vorige maand 1 voor 1500 of 1530. als nieuw in doos, volgens de verhalen.

Origineel geplaatst door Leo
dat lijkt me nog steeds een prima prijs, een tijdje terug (maar zo gaat dat soms) moest er hier nog behoorlijk mee geleurd worden. szetsch in duitsland (ik heb zijn e-mail, maar hij wordt hier op het forum ook regelmatig genoemd) had er vorige maand 1 voor 1500 of 1530. als nieuw in doos, volgens de verhalen.

Die wil ik wel, hoe kan ik hem bereiken Leo ?

De mijne blijft... 8)

Ik heb niet het gevoel dat de markt voor A6'en al verzadigd is.

Met dit soort threads zal de prijs wel weer stijgen :D

Gebeurde met de Z1 ook waar ik wat dingen over vroeg hahaha

Origineel geplaatst door bikkel
Ik heb niet het gevoel dat de markt voor A6'en al verzadigd is.

Nee, maar het gerucht gaat dat bepaalde speciale chips "op" zijn, en dan houdt het snel op he? ;{

Origineel geplaatst door Bass
Gebeurde met de Z1 ook waar ik wat dingen over vroeg hahaha

maar die is ook al weer gezakt gelukkig ;)

Nee, maar het gerucht gaat dat bepaalde speciale chips "op" zijn, en dan houdt het snel op he? ;{

Ik weet het niet, de DCO/VCF/VCA chips zijn custom, dus ook weer makkelijk bij te laten produceren door de fabrikant die de eerste batch heeft gemaakt drie (?) jaar geleden. Verder lijkt het met niet dat er hele spannende dingen in een A6 zitten.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik weet het niet, de DCO/VCF/VCA chips zijn custom, dus ook weer makkelijk bij te laten produceren door de fabrikant die de eerste batch heeft gemaakt drie (?) jaar geleden. Verder lijkt het met niet dat er hele spannende dingen in een A6 zitten.
Hij stamt uit augustus 2000 hoor 8)

Die custom chips zijn misschien wel eenvoudig maar niet goedkoop bij te laten maken!

Overigens, ik hoop dat het gerucht niet waar is. Vind het nog steeds een top synth, waar je heel veel analogen voor kunt laten staan, als het puur om geluid maken gaat. Maar hij ruikt natuurlijk niet zo lekker als een warme JP4... :W

Andromeda's zijn aan de lopende band geassembleerd vanaf 2000, die zie en zal je in ruime mate nog 2e hands voorbij zien komen. Toch best een mooie productie run van bijna zeven jaar voor een analoge synth :D Ben benieuwd of er een opvolger komt :{

Status
Please reply by conversation.
Back