Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=55679&highlight=andromeda
Origineel geplaatst door SCD
Kijk uit met nieuwe modellen, ik lees horrorverhalen op het A6-forum over faulty voices.
Overigens worden de geruchten ook steeds sterker dat de A6 uit produktie is/gaat.
De mijne blijft...![]()
Origineel geplaatst door Leo
dat lijkt me nog steeds een prima prijs, een tijdje terug (maar zo gaat dat soms) moest er hier nog behoorlijk mee geleurd worden. szetsch in duitsland (ik heb zijn e-mail, maar hij wordt hier op het forum ook regelmatig genoemd) had er vorige maand 1 voor 1500 of 1530. als nieuw in doos, volgens de verhalen.
Kijk uit met nieuwe modellen, ik lees horrorverhalen op het A6-forum over faulty voices.
Overigens worden de geruchten ook steeds sterker dat de A6 uit produktie is/gaat.
De mijne blijft...![]()
Origineel geplaatst door bikkel
Ik heb niet het gevoel dat de markt voor A6'en al verzadigd is.

Origineel geplaatst door Bass
Gebeurde met de Z1 ook waar ik wat dingen over vroeg hahaha

Nee, maar het gerucht gaat dat bepaalde speciale chips "op" zijn, en dan houdt het snel op he?![]()
Hij stamt uit augustus 2000 hoorOrigineel geplaatst door bikkel
Ik weet het niet, de DCO/VCF/VCA chips zijn custom, dus ook weer makkelijk bij te laten produceren door de fabrikant die de eerste batch heeft gemaakt drie (?) jaar geleden. Verder lijkt het met niet dat er hele spannende dingen in een A6 zitten.

Nee, maar het gerucht gaat dat bepaalde speciale chips "op" zijn, en dan houdt het snel op he?![]()
Ben benieuwd of er een opvolger komt