Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dennisb
Ik wil audio in me computer van effect voorzien maar het gaat rondzingen omdat ik niet weet hoe ik ervoor kan zorgen dat het inkomende signaal niet weer naar de uitgang gaat. Weet iemand hoe dat zit?

Origineel geplaatst door koekebakker
Mooi toch? dan hoef je 'em niet door je Delay effect te halen.
Origineel geplaatst door koekebakker
Mooi toch? dan hoef je 'em niet door je Delay effect te halen.
Anyways... vertel ff hoe je setup in elkaar zit.
Origineel geplaatst door plieuw
met zo een gearlist zal je het toch zelf wel lukken?inkomende kanaal op je interne windows mixsert uitzetten. zet em in fl weer aan
met meer geluk dan wijsheid ben ik erachter hoe ik het rondzingen kan voorkomen, voor anderen die een keer zoeken ofzo zal ik het even uitleggen. Als je op het opname spoor klikt dan controleert het onderste knopje op het masterspoor de hoeveelheid send van het geselecteerde spoor naar de master, als je dat helemaal dichtdraait dan gaat het niet meer rond.
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Maar als je nu je master opneemt dan zit je audio ingang er niet meer bij.
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Je moet, zoals anderen zeggen, zorgen dat je in de standaard Windows mixer, of in de mixer van je geluidskaart, het ingangsniveau voor afspelen dichtdraait (dat staat verder los van het ASIO gedeelte). Nu komt in Fruity netjes 1 geluid door de master bus.
dit is de bloody limit nu gaat de gearlijst weg, elke keer als ik iets vraag dan krijg ik commentaar op me gear. Alsof je opeens meer weet als je een apparaat koopt.
Bedankt trouwens voor de tip, ga ik vanavond ff uitchecken, had ik nog niet aan gedacht. Snap niet helemaal hoe dat zou kunnen werken maar ik heb iig weer iets om te proberen.
sorry man, dat was niet de bedoeling(een synth is ook geen computer).....daarom staat er bij mij alleen shareware (haha)
maar het is nu gelukt? je moet echt het volume in je windows/geluidskaart mixert uitzetten.
ik zal het even uitleggen: je gebruikt een asio driver in je fruity loops, deze is anders dan die je ziet staan bij je windows volume regeling dat is wdm. zet die van windows uit. en je zult merken die van je asio blijft gewoon aan, dus weg dubbel geluid.
met een mic/gitaar kan je te dicht bij je speakers staan, krijg je ook feedback!!