TR-808 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
die schijnt dus niet goed te leveren..Boemtsjk wacht er ook op...
aah oke ik heb via Boem die bestelling al lopen jamerrrrr

check bij de 808 de start/stop toets en de tap knop want die switch wil wel eens stuk zijn..zijn moeilijk te vinden..

Bij mijn 808 (ja die in 19" behuizing) is gewoon een hele andere schakelaar ingebouwd, werkt perfect en prima
te krijgen bij de elektronika boer.

Boemtjak weet denk ik wel wat voor een dat is (hij heeft hem niet geplaatst trouwens)

Duss..

..

..

Ik kreeg net een mailtje van die gast dat die hem tijdelijk uit de verkoop haalt idd ivm spam..echt zielig
Hij had ook andere Haatmail gekregen..stelletje zielepoten

..

..

Mensen schenen te twijfelen aan zijn oprechtheid, losers..
ik geef die gast groot gelijk

Re: ..

Re: ..

Origineel geplaatst door rombraz
Ik kreeg net een mailtje van die gast dat die hem tijdelijk uit de verkoop haalt idd ivm spam..echt zielig
Hij had ook andere Haatmail gekregen..stelletje zielepoten

nou ik heb die mail ook en vond die mail echt een beetj eraar of zo..ik bedoel zet een 808 voor 150 te koop,dan is het niet raar dat je mail krijgt..weet je...er zijn niet alleen vreemde kopers..Ben inmiddels door de wol geverd...

Origineel geplaatst door mikemix
Er zijn ook vreemde verkopers......mensen die genieten van de aandacht.....:r

Tja er loopt wat volk rond....Ik probeer het strikt en zakelijk te houden en heb vrij snel door of iemand serieus is ja of nee...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Tja er loopt wat volk rond....Ik probeer het strikt en zakelijk te houden en heb vrij snel door of iemand serieus is ja of nee...

Idd, adv. zit met tegenstrijdigheden.
Tis alleen zo zielig.

Status
Please reply by conversation.
Back