Flying Panther
Vliegend lid
Aangezien ik voor de kerst een mooie set monitoren op mijn bureau verwacht te zetten, ben ik ook eens gaan nadenken over de plaatsing ervan. Om ze op goede luisterhoogte te zetten, zal er iets onder moeten (iets van 15-20 cm). In de studio annex crib-threads heb ik al verschillende mogelijkheden voorbij zien komen, maar ik ben erg benieuwd naar ook de motivatie erachter.
Over het algemeen lijkt het zo te zijn dat zware voorwerpen beter zijn, omdat dit het meetrillen van de ondergrond voorkomt. Natuurlijk zou ik met wat hout een mooie verhoging kunnen maken die dan ook nog eens bij mn bureau past, maar ik heb zo het idee dat er ook nog wel andere handige dingen moeten zijn die ik eronder kan zetten.
Kortom, ik ben erg benieuwd naar hoe anderen dit opgelost hebben
Over het algemeen lijkt het zo te zijn dat zware voorwerpen beter zijn, omdat dit het meetrillen van de ondergrond voorkomt. Natuurlijk zou ik met wat hout een mooie verhoging kunnen maken die dan ook nog eens bij mn bureau past, maar ik heb zo het idee dat er ook nog wel andere handige dingen moeten zijn die ik eronder kan zetten.
Kortom, ik ben erg benieuwd naar hoe anderen dit opgelost hebben

)
Mn bureau staat gewoon tegen de muur en is aan 1 kant ingesloten door een andere muur en aan de andere kant zit een soort draagbalk van de dakconstructie. Dat klinkt allemaal heel vervelend, maar dat valt mee hoor