Roland Juno 6 gezocht

Status
Please reply by conversation.

smackos

Gepokt en gemazeld
Heeft er iemand nog een Roland Juno 6 liggen (een 6 ja geen 60 die heb ik al en een 6 is een stuk goedkoper)

evt. inruilen voor een Kurzweil k1000+Korg 05/RW ofzoiets anders gewoon harde cash :D

Ook in te ruilen voor een:

Moogerfooger lowpass filter (moog filter in een groot pedaal)
Technics SL1200mk2 (dan wil ik wel wat cash erbij van jouw kant)

Dat brengt mij erbij....

Wat zou een Juno 6 eigenlijk moeten kosten vandaag de dag?

Los van de prijs en uit pure nieuwsgierigheid, waarom een juno6?

Ik denk afhankelijk van staat en toeters en bellen, tussen de €150,- en €225,-

Mijnes blijft, dus helaasch kan (heeft meer met wille te maken :D) ik je niet helpen

Nuja ik heb al een Juno 60 en soms wil ik een Juno 60 achtig geluid bij iets als er al een Juno 60 wordt gebruikt blahalalalala en een Juno 6 is goedkoper, geheugens en DCB en dat soort shit heb ik niet nodig.

Naja je kunt je Juno 6 verkopen en met wat extra inleg een Juno 60 kopen natuurlijk :D Ik kan hem zo volgende week op komen halen :D

Origineel geplaatst door smackos
En als basis der dingen, een Juno 6 is qua klank identiek aan een Juno 60 toch nie wel ja toch.
De Juno-60 heeft driestaps hi-pass filter en die van de Juno-6 is traploos, dus iets nauwkeuriger te bedienen.

Een juno60 heeft ook een traploze highpass filter..
Je kan de potmeter gewoon tussen de "voelbare stappen" zetten hoor.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom

Heerlijk, die detail-opmerkingen 8) :geslaagd:

Dat heeft op mijn exemplaar zeker weten geen effect (ding staat nu aan op het moment van schrijven). Je hoort hem, wanneer je hem tussen twee waarden zet, de volgende step pakken.

Origineel geplaatst door smackos
Naja je kunt je Juno 6 verkopen en met wat extra inleg een Juno 60 kopen natuurlijk :D Ik kan hem zo volgende week op komen halen :D

Nee man, ben blij met `n 6. Kan je anders van je 60 de 0 niet weggummen? :D

Origineel geplaatst door Sly Dog
Dat heeft op mijn exemplaar zeker weten geen effect (ding staat nu aan op het moment van schrijven). Je hoort hem, wanneer je hem tussen twee waarden zet, de volgende step pakken.

Ik ga met Sly mee. Ik heb het net even geprobeerd en inderdaad, het gaat met stapjes. 4 stapjes. Nooit geweten!!

Origineel geplaatst door Arv
Ik ga met Sly mee. Ik heb het net even geprobeerd en inderdaad, het gaat met stapjes. 4 stapjes. Nooit geweten!!
Hoera, gewonnen! :L

;)

Maar eh, ik zie er hier op het forum of op Marktplaats geen een te koop staan (om maar even ontopic te blijven).

Nee daarom, maar af en toe komt er eentje boven water drijven en er is vast een synthforumer die hem wil verkopen om up te graden naar een Juno 60 ;)

SYNTH3-3.gif

=

euros.jpg

Alles is traploos bij de 6 wat een slider heeft, wel zo handig als je echt je geluid wilt tweaken tot in de perfectie. Bij de highpass merk je dat natuurlijk het best, omdat die er zo bekaaid af komt met 2 bit bij de 60 en nieuwer.

De kerst komt eraan en het is een duuuuure maand, als je je Juno 6 verkoopt AAN MIJ dan kun je je portomonee een beetje spekken :D

Nog steeds gezocht dus

Dat is toch ongelooflijk dat een mens niet eens meer een Juno kan vinden??? :stupid

Waar gaat dat heen in deze wereld???

Status
Please reply by conversation.
Back