Waldorf Microwave XTk

Status
Please reply by conversation.

DMNC

Stamgast
Jawel, deze wordt door mij gezocht!
Staat er toevallig een bij u ergens weg te kwijnen door ongebruik (of een andere oorzaak), laat het maar weten!

Greetz,

DMNC

er staat er 1 te koop op de gear xchange van interface. 30 stemmen.
de prijs is 1100,veel te veel naar mijn idee. het microwave 2 concept is een beetje door de tijd ingehaald. 800 euro zou mooi zat zijn, op ebay.de zie je ze ook af en toe.

Te veel

Te veel

1100 is toch wel een beetje te veel van het goede. Ik had inderdaad ook iets van een 800-900 in gedachten.

DMNC

Voor zo'n zeldzame bak moet gewoon dik betaald worden. En anders koop je toch de rekversie?
Ik doe de mijne niet weg, maar houd er rekening mee dat aftertouch verzenden via midi problematisch is. De controllerwaarde blijft op haar hoogste punt staan. In de praktijk moet je dus bij gebruik van aftertouch en midi een ander toetsenbord gebruiken. Wees dus gewaarschuwd.

Origineel geplaatst door Akikaze
Voor zo'n zeldzame bak moet gewoon dik betaald worden.

dit jaar 2 keer verkocht op dit forum, voor rond de 800 dacht ik.
zeldzaam is een begrip dat sowieso op weinig synths van toepassing is en zeker niet op de microwave xtk.
als jij belooft dat je er 10 afneemt a 1100 euro per stuk, zorg ik dat je ze binnen 2 maanden hebt.

Rack

Rack

Tnx voor de links & reacties!
Bij nader inzien mag een rackversie toch ook wel (liefst in nieuwstaat), dan houd ik nog wat over om iets anders leuks te kopen...

DMNC

ben je gek, dat is een kwestie vaan vriendelijk vragen en uitleggen dat inpakken voor en reis van london naar manchester net zo goed moet gebeuren als inpallen voor een reisje london - kerkdriel of klazienaveen.

als je goed oplet kan je voor rond de 400 wel een rackversie vinden, als je er 1 met die konische Q knoppen hebt, heb je een wat recenter model dan die met de ronde pulse knoppen. die is wat ouder.
een zwarte is mooi hè.

Heb er eentje te koop staan, de rack versie dan......

PB me als je interesse hebt, of mail me op nilzert@gmail.com

Grt,

Niels

Attachments

• waldorf --xt.jpg
    waldorf --xt.jpg
    2,7 KB · Bekeken: 83
oja...... de originele manual zit erbij en hij is in absolute nieuwstaat. Nergens een kras!

Origineel geplaatst door Leo
ben je gek, dat is een kwestie vaan vriendelijk vragen en uitleggen dat inpakken voor en reis van london naar manchester net zo goed moet gebeuren als inpallen voor een reisje london - kerkdriel of klazienaveen.

als je goed oplet kan je voor rond de 400 wel een rackversie vinden, als je er 1 met die konische Q knoppen hebt, heb je een wat recenter model dan die met de ronde pulse knoppen. die is wat ouder.
een zwarte is mooi hè.

De zwarte is inderdaad erg mooi, maar het oranje heeft ook wel wat. Kwestie van de doorgaans nogal donkere studio wat op te fleuren:)

Dank u zeer voor alle antwoorden, deze mag op slot!

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back