(oldskool electro) Organ Transplant

DjGo

I point mics
Lieve mensen,

ik heb een vibe te pakken..., ik sla er gewoon van aan het musiceren :D

Het blijft toch electro op dit moment, daar kan ik geen genoeg van krijgen. Ik ben heel nieuwsgierig naar reacties van u, ge-eerde forumleden :)

download: Organ Transplant

Thanx en grtz!!

Nee, nee... geen vibrafoon, ook geen vibo, ;) een vibe, jeweettoch, drive.. om dingen te maken...

Nou maar hopen dat er nog iemand is die het de moeite van het luisteren waard vindt, en er ook nog wat opbouwends of afkrakends over kwijt wil... :D

eerste deel vind ik echt cool, alleen die strings erboven liggen me niet zo:) melodie ervan vind niet echt super, en geluid is ook niet helemaal mn ding... is wel subjectief natuurlijk

het tweede deel vind ik...hm... wat te vrolijk klinken eigenlijk... had hem veel liever nog een stuk meer de duistere kant zien opgaan:)

Origineel geplaatst door pocketzip
eerste deel vind ik echt cool, alleen die strings erboven liggen me niet zo:) melodie ervan vind niet echt super, en geluid is ook niet helemaal mn ding... is wel subjectief natuurlijk

het tweede deel vind ik...hm... wat te vrolijk klinken eigenlijk... had hem veel liever nog een stuk meer de duistere kant zien opgaan:)

Ohw, thanks :)

Grappig, idd erg subjectief, hoe een ander je muziek ervaart.. Echt vrolijk vind ik 'm niet, 't is mineur wat de klok slaat. Misschien de keuze van de sounds? Misschien die strings (tja, solo klinkt het niet als strings maar in de mix wel) toch vervangen voor een elektronischer geluid?

ja ik hou wel van dit soort electro, beetje cheezy maar leuk.

de track wordt op het midden alleen een beetje saai....even wat extra percussion en hihats erin flikkeren. of wat filter truuks...

ik vind het zelf veel moeilijker om happy electro te maken(en dan nog in mineur ook:mega: ), maar ik ben dan ook vaak depressief

Origineel geplaatst door plieuw

de track wordt op het midden alleen een beetje saai....even wat extra percussion en hihats erin flikkeren. of wat filter truuks...

Jaaa, da's een goeie suggestie. Ik heb niet dat gevoel dat ie echt saai wordt, ik pleur er op een gegeven moment nog een tweede stem over de baslijn, en met die stemmetjes, wordt eea wat vetter van, maar misschien moet ik dat toch es proberen. Gefilterde percussie is ook C8) 8) L

Thx Plieuw

Ik heb altijd een randje kaas om mijn muziek op de 1 of andere manier..

daar zijn we toch hollanders voor.

dat ie saai wordt ligt ook wel aan mij, heb het laatste jaar het probleem dat ik alles saai en creatieloos vindt(ook mijn eigen ding)

ik heb zelfs nog geen goed album gehoort uit 2006...denk gewoon dat ik te veel verwacht de laatste tijd.

daar zijn we toch hollanders voor.

dat ie saai wordt ligt ook wel aan mij, heb het laatste jaar het probleem dat ik alles saai en creatieloos vindt(ook mijn eigen ding)

ik heb zelfs nog geen goed album gehoort uit 2006...denk gewoon dat ik te veel verwacht de laatste tijd.

Oei,

dan zullen deze linkjes je ook niet veel opbrengen... probeer het toch:

StereoType (mijn andere ik)

Chukimai op Myspace - goeie vriend van me

Origineel geplaatst door DjGo
Ohw, thanks :)

Grappig, idd erg subjectief, hoe een ander je muziek ervaart.. Echt vrolijk vind ik 'm niet, 't is mineur wat de klok slaat. Misschien de keuze van de sounds? Misschien die strings (tja, solo klinkt het niet als strings maar in de mix wel) toch vervangen voor een elektronischer geluid?
wel, dat stukje melodie dat er vanaf ongeveer de helft inkomt (en op verschillende geluiden wordt gespeeld) komt hier tochn wat vrolijk over:)

strings vervangen door elektronischer geluid zou idd al wat kleine wonderen kunnen doen denkik:)

:slotje:

Sorry, deze moet op slot. Ik heb de data-limiet overschreden op mijn homepage.
:(

Dank voor de fijne reacties!
:)

Back