Hallo allemaal!
Een tijdje (paar maanden) terug was ik dit forum aan het browsen voor wat info over de Virus Ti. Toen kwam ik heel toevallig een aantal super sounds voor de Ti tegen die iemand hier op het forum gemaakt had. Het ware een beetje ambient/metaal-achtig/donkere/atmospherisch klinkende sounds (ja beter kan ik het ook niet zeggen
) Ik ben alleen zo stom geweest om de bookmark kwijt te raken en heb (letterlijk) meer dan een uur zonder succes gezocht. Weet iemand misschien welke patches/soundsets ik bedoel?
'Tis misschien een beetje een ongewone en lastige vraag, maar ik probeer het toch
Bij voorbaat dank!
Een tijdje (paar maanden) terug was ik dit forum aan het browsen voor wat info over de Virus Ti. Toen kwam ik heel toevallig een aantal super sounds voor de Ti tegen die iemand hier op het forum gemaakt had. Het ware een beetje ambient/metaal-achtig/donkere/atmospherisch klinkende sounds (ja beter kan ik het ook niet zeggen
) Ik ben alleen zo stom geweest om de bookmark kwijt te raken en heb (letterlijk) meer dan een uur zonder succes gezocht. Weet iemand misschien welke patches/soundsets ik bedoel?'Tis misschien een beetje een ongewone en lastige vraag, maar ik probeer het toch

Bij voorbaat dank!