Explosie

DraZziC

Ingeburgerd
Zoals gebruikt in nummers zoals Rank 1 - Airwave, Push - Universal Nation [Ferry Corsten Remix]

Het is gewoon een kick met veel reverb maar ik ben op zoek naar een goede kick hier voor want ik heb het bij een paar al geprobeerd die ik heb maar heel die kick geluid gaat weg en ik hoor alleen maar de reverb nog :) of moet ik in bijv. Soundforge reverb over zo'n kick gooien?

Of je layert gewoon 2 kicks. Eentje verzuip je in die vette hallreverb van je, en een tweede bewerk je maar heel lichtjes met een klein beetje reverb. Eventueel kun je die bassdrum fijn compressen, om de 'explosie' wat heftiger te laten zijn. Een metalig geluid toevoegen en deze met een delay bewerken doe ik ook vaak. Dan klinkt het allemaal nog wat heftiger. Succes !:peukie:

Jah dat is wel slim niet eens aan gedacht :) Ik ga het zo eens proberen!!! Ik vind dat altijd zo mooi effectie die explosie.. damn :)

Een stukje thunder die in de meeste preset-gm kits zit kan ook leuke dingen doen.

Moet je er ook nog een van mij hebben??? Heb hele leuke er tussen zitten. Ook als je van een standaard GM orchestra hit een lage noot (C1 bijv.) aanslaat en dit met een explosie mengt dan gaan je haren er van overeind staan !8>

Back