• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MP7 +XL+TSCY ROMS, Gigbag en zwane(n)halslamp (€700,-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Goed.
Ik kan niet zonder m`n MP7 en toch ga ik het proberen.
Te koop dus, voor €700,-

Wat krijg je voor dit bedrag?

-Mooie paarse Commandstation van EMU (voorzien van laatste OS)
-3 ROMS (MoPhatt, Xtreme Lead en Rob Papen Techno Synth Construction Yard)
-Originele manual plus de CD-ROM plus USB-Kabel
-Officiele MP7 GigBag
-Zwane(n)halslamp

Technisch en optisch in hele goed staat.
Prijs is redelijk vast, lijkt me gezien alle opties een redelijke prijs. Opties niet los te krijgen, alles wordt in één keer verkocht. Ik hoef er niet persé vanaf, maar het zou prettig zijn m`n verslaving te kunnen bekostigen.

Eventuele inruil RM1X met juiste OS, bespreekbaar.

Inruil analoge sequencer ook bespreekbaar.

Wat een dikke sequencer/rompler met Z-Plane filters is dit toch....

• Polyphony: 128 voices.
• Sample ROM: 32Mb factory, expandable to 128Mb.
• Sample Expansion: three internal sockets for additional preset or Flash SIMMS (16/32Mb).
• Instruments (raw samples and multisamples): MP7 1098; XL7 1209.
• Presets (synth patches): 512 User, 512 ROM memories.
• Patterns: up to 16 tracks and 32 bars; 8 x 128 memories.
• Sequencer: 16 Pattern tracks and one Song track; 384ppqn resolution; Song, Pattern, and Grid modes; max Song length 999 bars; 300,000-note record capacity; SMF types 0 and 1 import/export via MIDI using supplied Emu E-Loader software.
• Riffs: 181.
• Arpeggiator: Eight traditional arpeggiator modes, 200 factory patterns, 100 user patterns; up to 32 arpeggios running simultaneously (MIDI Outs A & B).
• Synthesis: Up to four layers per Preset (each layer contains an oscillator, a Z-Plane morphing filter, an amplifier, modulators, filter and amp envelope generators, two LFOs with 17 waveform types, an additional envelope generator, key and velocity gates, modulation processors).
• Effects: two 24-bit stereo effects processors; 44 'A' effect types (reverb and delay), 32 'B' effect types (chorus, flange, delay, and distortion).
• Front-panel connectors: stereo headphones socket, BNC connector for optional 12V DC gooseneck mixing desk lamp.
• Rear-panel connections (see pic above): Main, Sub1 and Sub 2 L&R analogue audio outs, and S/PDIF out; Footswitch 1 & 2 inputs; MIDI In and MIDI Outs A & B; direct computer connection; power switch and socket (power supply is internal).
• Dimensions: 5.25 x 18.6 x 10.5 inches (height-width-depth); fits in 6U rack space with black end-caps removed and optional rack ears added.

Kom anders eens met een eerlijk bod.

Inruil is bespreekbaar. Modulair (frekrek) spul is welkom ook synthjes die CV aan/uitstuurbaar zijn.

Wie kan mij het antwoord geven op de volgende vraag...

"Moet ik met dit apparaat soms naar E-Bay?"

PB uw antwoord met onderstaande knop

:D

:gaap:

OK.....STEL....

Je koopt een 2e hands MoPhatt module en een RM1X, ook koop je nog een 2e hands effecten bak, owja ook nog een mixer. Dat gaat lekker, je kan al aardig wat trackies bouwen. Maar je wil meer...Dus wat doe je, omdat de geluiden van de RM1X zuigen, je koopt nog twee dikke roms erbij.En dan...... Dan wil je opeens naar je matties om ff flink te dreunen met die dikke beatsz en bas$en, jeweeeeetoggek...
Fokkin hee, moet je echt met al die zooi gaan zeulen,maffe herniaflava...

CONCLUSIE....

Gewoon lekker voor die MP7 met XTRA-ROMS en tas `n lamp gaan !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back