Wat ik me al een tijdje afvraag over deze sequenser is hoe het nu precies zit met het importeren van midifiles. Nu ga ik er vanuit dat je gewoon een standaard midifiletje kan importeren maar wat ik wil weten is hoe dit zit met midifiles met meer dan 16 kanalen. Waarom ik dit vraag is omdat ik nummers die ik met 2 intefaces met Logic op een pc gemaakt heb te volledig kunnen importeren in de mpc (aangezien deze ook genoeg sequensertracks heeft) alsmede ik nummers waarvan ik de basis op de mpc heb gemaakt op de pc verder uit wil kunnen werken
(De basis van mijn verwarring is dat volgens mij wanneer ik een nummer met meer dan 16 kanalen exporteer als midifile vanuit logic dit volgens mij per kanaal gemerged wordt. Dit lijkt me dan bijvoorbeeld in de mpc weer lastig weer uit elkaar te halen)
Wie heeft hier ervaring mee of kan er wat nuttigs over vertellen?
(De basis van mijn verwarring is dat volgens mij wanneer ik een nummer met meer dan 16 kanalen exporteer als midifile vanuit logic dit volgens mij per kanaal gemerged wordt. Dit lijkt me dan bijvoorbeeld in de mpc weer lastig weer uit elkaar te halen)
Wie heeft hier ervaring mee of kan er wat nuttigs over vertellen?
hmmm 2nd sequence funtie, nooit gebruik van gemaakt- ga vanavond maar ff spitten.