Stasis zoekt toetsenist

Stasisgilles

Nieuwkomer
Wij ( Stasis ) zijn op zoek naar een toetsenist om onze progmetal band
te versterken. We zijn nu twee maanden begonnen en hebben de vaste
line-up nu gevonden maar missen nog de toetsenist. We bestaan uit
zanger, gitarist/zang, bassist/zang en drummer en we hebben allemaal
flink wat ervaring in het spelen van bands. We zijn in het bezit van en
eigen oefenruimte waar we twee keer ( zaterdag en zondag ) in de week
repeteren. De oefenruimte is gelegen in de Shockwave studio van onze
gitarist en we kunnen hier iedere dag terecht voor opnames. We zijn in
het bezit van goede apparatuur en zeer ambitieus.

Onze stijl: eigen werk met invloeden van: Evergrey, Vanden Plas, Dream
Theater, Opeth, Iced Earth, Queensryche

We repeteren in Kerkrade (limburg)

Wat wij verwachten van jou:
• 110% inzet in de band
• naast het repeteren ook op andere vlakken voor de band actief zijn
• semi-pro niveau van spelen
• Goede apparatuur bezitten (CME U6 masterkeyboard aanwezig)
• Willen werken met in-ear system
• Veel fun hebben

Laat me weten of je interesse hebt in onze band.

Kom op jongens geen toetsenisten die helemaal los willen gaan? Of zitten we op het verkeerde forum om een toetsenist te vinden voor deze stijl????

Misschien is Kerkrade een beetje ver weg voor de meesten? Of is zaterdag en zondag allebei repeteren een beetje veel van het goeie?
Ik bedenk ook maar wat.

Lijkt me super, maar Limburg is inderdaad ver weg voor mij. misschien dat je jullie leeftijden ook kunnen noemen. Zou een rol kunnen spelen. Succes met de zoektocht verder.

Ja dat kan dat het zuiden wat minder aanspreekt...

Nou ja de gemiddelde leeftijd van de band is 24 jaar. Met ex-leden van Morning, Shades, Eternal Agony en Amnesia.
Cd opname in het vooruitzicht plus optredens!!

Ik woon in kerkrade en ik bespeel gameboys, synths, atari's en samplers :D. Niet wat je zoekt ?

Synth in een metalband kan absoluut ! Het is ook niet zo dat je alleen maar oopvulling moet doen in de band, het gaat om een volwaardig lid ( Denk hierbij aan hele stukken maken, samplen samen met ons, twee stemmige solo's met gitaar )

We hebben een eigen studio met Mlan materiaal, cubase sx3, apple powermac enz... masterkeyboard (CME u6 aanwezig ) is ook aanwezig voor de module freaks zodat ze niet steeds de hardware moeten slepen...

Origineel geplaatst door Venturi
Synths in een metalband kan wel :-)

Yup, geen probleem, speel zelf ook ik een metal (achtig?) band.
Lekker ragge op die toetsen ;)

Fukking limboland, en dan ook nog zuid...
Waarom komt de meeste metal uit das zuiden? :bekdicht:

tip, verhuis met z'n allen naar Zuid-Holland?
btw, toetsenisten zijn zeldzaam =)

omdat we naast kolen ook nog zwaar metaal aan de oppervlakte halen ;)

ik weet dat ze schaars zijn maar ze zijn toch wel te vinden???? Het voordeel wat we hebben hier een Kerkrade is dat we hier in mijn studio kunnen repeteren en meteen opnemen met alle apparatuur.

Ik denk niet dat je hier een toetsenist gaat vinden. De meeste mensen hier verzamelen alleen maar (soft)synths, maar kunnen absoluut niet spelen! :D

Nee hoor, da's nie waar....
Ik verzamel geen softsynths.
EN ik kan behoorlijk spelen.:engel:

Wat is er leuk aan alleen maar verzamelen als je niet live kan laten zien wat je kan met die dingen.
En softwarematige synth zijn geen probleem omdat we vaker met cubase werken en ook live...

Nou als je behoorlijk kan spelen en interesse hebt om met vier gedreven muzikanten waanzinnige muziek wilt make, cd's opnemen, live spelen en ga maar door stuur ons een e-mail of geef een belletje!!!

Gilles, Tom, Johan, Jean

Hum,

klinkt wel intressant, alleen dude tis voor mij ongeveer 250 kilometer rijden, schiet niet op dus.
Al zou et enkel om opnamens gaan zou ik wel willen meewerken maja voor volwaardig band lid is het gewoon te ver.
Suc6 met de zoektocht, wij hebben een zelfde probleem alleen dan met zanger:S
Waarom zijn goede muziekanten toch zo zeldzaam.....

Oh en ik spaar ook geen soft synths en kan ook behoorlijk spelen 8o)

Ik zou graag willen, maar helaas ook voor mij te ver weg. Kerkrade is 3,5 uur treinen ofzo, en dan moet ik ook nog terug! Als jullie ooit met de hele band richting overijssel verhuizen hoor ik het erg graag...

Back