Ciara Get Up Remix

Hey daar ben ik weer .. deze keer wel in de juiste thread van je :D

Ik hoor toch echt nog steeds geen variatie in die hi-hat vergeleken je eerdere versie..

In deze periode van de break : 1:59 TM 2:28 .. zou ik m echt ff weg laten, want hij begint te snel te vervelen.. valt me op dat je wel een andere hi-hat heb gebruikt ff, maar nog steeds in t zelfde ritme non stop.. opzich hoeft dat niet houterig te gaan klinken.. zolang je m niet de hele tijd door laat lopen dus :) .. maar goed het is jouw muziek, als je t mooi vindt moet je t gewoon zo laten.. voor de rest best een geslaagde remix imo :biertje:

Okay, round 2!

Heb de eerste versie gehoord ooit maar kan dat niet zo snel meer met elkaar gelijken.

Het blijft een leuke track. Had in de eerste versie ook commentaar gegeven wat naar mijn smaak nog aangepast kon worden en daarvan is niks terug van te horen. Heb nog het commentaar proberen te zoeken maar kan die nergens vinden voor een inleiding. Vind dus nog steeds dat het karakter mist. Geen subtiele SFX als een 'bewegende pad' of andere effecten fills, niks wat aandikt. Het klinkt nogal kaal en zou hier en daar misschien een 'andere kant' van de track kunnen laten horen als een compleet tussen-thema die je vaak hoort bij meer gevarieerde tracks. De beat is wel nogal plat en de closed-hihat staat te hard IMO.

Maar goed de vocals zijn wel goed geplaats in de track en er zit wel een goede lijn in om te volgen. Het is hier niet gaan vervelen.

Het is een leuke track en dat die DJ het gaat gebruiken in zijn set is natuurlijk fantastisch!

kvind alles maar digitaal en vreselijk leeg klinken. Mooie vocals op niet zon mooie manier gebruikt. Opeens latin percussie alsof we van koud antartica naar brazilie gaan, zonder enige overgang terug naar je standaard beat. Synth geluiden soms erg vaag gebruikt en soms vals klinkend met vocalen.

Een vage mix tussen puur elektronische sounds met volle r&b vocals vind ik hier niet geslaagd. Sorry. succes iig:mega:

Back