Origineel geplaatst door HEXAGON
Hmm.Rond ,even dieper nadenken,ik lach niet voor die reden...
Ja idd alsik moet kiezen tussen 2 supervette moog prodygys,de jouwe dus (ja toch wel hoor,het was mijn eerste moog destijds,en klinkt super!)en een MS-20,dan kies ik toch liever die screamer van een korg hoor!
Versteld !,ja,nee... ,of iemand anders,ze zijn geen bal meer waard,en heel het forum weet dat,daarom wordt het ook moelijk verkocht,en je weet het zelf heel goed...
Zelfs een MS-10 is meer waardt,sorry dak het zo moet zeggen maar de meesten luisteren niet alleen maar kijken ook. En zeker de dag van vandaag vooraleer ze hun moelijk bijeen verzamelde centjes willen verknoeien.
jouw 2 prodygys zijnvoor de 'vuibak' want je hebt er in liggen zagen
yep ik wast niet
[ khebt erger gehad een teisco die met de grove cirkel zaag overmidden was gezaagd yoooooh cuba]
reden prodigy aankoop ; was toch toen wel erg dikke bakkkk,...toen ; ik wilde moog !!! soo
kreeg een moog 4osc ztemmed zware sub sounds...soms teveel ,.....filter erop via cv whooooooooooooooooo..........alhoewel
[ik ruilde mn cat octave electronics erop in ,..+ - jezus die was wel erg apart en dik weet ik me nog te herrineren ,..
8 jaar geleden ,..ofso alleen die knoppen al heb een avatar gehad
de cat is meer ala moog style sound vonde avatar maar schreeuwerig!]
goed ik koos prodigy
ik vindt t ook een simple 2 osc machine [1lfo en simople ar/adr]
en de meeste hebben er niet eens cv gate op zitten
laat staan filter cv in ,..by mij zit dat maal 2 in een kast ...voor 900.-
eignlijk ben ik gek want wat koop je qa dik / fatt heid [niet-flex,..] heid nou terug voor 900 een se1
jaah zou een beetje ok ruil zijn ,..midi intreseerdt me nie soo ,..simple bak - dus presets niet nodig
atc vindt wel een mooie ruil ,..intressante bak om nog te hebben - t gemis van knoppen komik wel weer uit !
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=73247&highlight=moog+prodigy
deze was trouwens wel erg mooi ; erg zeldzaam mooi zelfs
wil ik ook gaan doen met de x2 prodigy ,..in een "wooden oak "case bouwen en op ebay zetten
blijkbaar kunje maar een keer indruk maken hehe...looks can kill...
helemaal revernished damn
dan mag een prodigy wel wat kosten vindt ik
en gajedus ook voort cosmetishe,...nou ben ik niet soon bliing bling minded person !
ik zou graag een ms20voor 450.- kopen met kapotte toetsen want iok weet wel dat t mn straatje komt met sounds,...
net soon verhaal as een se1-x is geen mini en bla bla ,....
hier heb je 2x prodigy via cv gate in een case = 900.-
en schijntje as 850+ een ms 20 mag kosten en daar ging t over [ was zelf off topic ]
t lijkt idd of dat aan gezicht er toe doet
- logish trouwens
ken je die draad nog met die handtekening van jeff mils
dat er zoveeeel gasten in de pen klimmen en in een keer waren er twee ...???
aleen om een handtekening [lekker belangrijk - er zijn gasten die geven 2x zoveel voor colecters app.??]
ik kijk graag naar de staat van een app ,..
bv en tr 606 met mods die mag eg beter bekeken mbt verkoop worden dan een org.
risoco zeg k je
mijn moog is ook een keertje..."kapot "geweest in die 8 jaar cv en nog iests los hup la
r naar mhouse
fixed
repareren geen probleem ,..
ik had toen in die tyd ...twee prodigys voor de prijs van een ,....
maar ik zo vaak op ebay ook bakken die aan stukken zijn gezaagd trs808/monopolys zelfs juup4s en die krijgen soms ,..vetteuh meerwaaarde qa obscuriteit
tis gewoon idd wat de gek ervoor geeft
en aster geen gek momenteel is voor 900.-eu ....dan gebruik ik mn moog x2 lekker zelf ...
en iedereen zn ms 50 voor 1175 [ ???? ] ook hoop ik
ik vindt de prijzen tegen woordig gewoon de pan uit rijzen
hoop dat de korg 770/dv800 en sigma en soo instorten qa prijs ...wat zijn de verwachtingen hex?
want dat vindt ik quracter wat bakkies
dv800rockszzzzzz
35 filter
ojaaaaa byna vergeten mn wanted list aan gevuld ;
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=760531&t=881#post760531