• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Roland] Jupiter 6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
jp6b.jpg

Geweldige analoge bak. Komt bij Music House vandaan. Optisch de mooiste Jupiter 6 die ik ooit gezien heb, echt smetteloos.

1000 euro

Interesse? Mail me even op mikeandrews@chello.nl

(Dat plaatje komt van het net, ik zou hem natuurlijk NOOOIT zo in het gras leggen!)

Hmmm... Mensen, ik heb van een winkel een best wel interessante inruil prijs op deze Jupiter gekregen. Ik doe er liever een particulier een plezier mee, maar wil toch wel zo snel mogelijk een Virus aanschaffen.

Dus... Voor de snelle beslisser, morgen (Woensdag 30 oktober) is 'ie weg dus heb je interesse hak dan nu de knoop door.

Pim,

Het gaat me aan m'n hart, maar ik heb ruimte-, mengpaneel-input- en geldgebrek. Ik heb dit ook zeker niet van de een op de andere dag besloten maar wat moet, dat moet... En op dit moment moet een Virus C als je begrijpt wat ik bedoel :)

En als ik spijt krijg, dan doe ik later gewoon een bod op jouw JP-6 wat je niet kunt weerstaan ;). Of misschien wel gelijk je Andromeda :D

Analoog wegdoen voor een VA? Je doet je vriendin toch niet weg voor een opblaaspop?;{

Heb je nog een losse midi > cv-gate interface? Zo ja, dan kun je die gebruiken om het J6 filter via de cv in te moduleren. Als je je J6 dan ook nog op unison zet kan dat vieze Virusbakje het shaken!!

Maar ja, beste mensen, jullie kunnen natuurlijk ook je kans grijpen om eens een echte analoog voor weinig te kopen.

Jij blij en Mike ook!

Oh nee! Niet weer een analoog vs V.A. discussie :) :) :)

Natuurlijk is een Jupiter 6 dikker, vetter, harder, analoger, punchy-er, heeft 'ie veeeeul meer en voller laag etc. etc. Maar uiteindelijk gaat het erom wat voor muziek je maakt, en ik ben juist een beetje meer op zoek naar weer eens wat anders, wat subtielers.

Jij analoge purist! ;) Maar bedankt voor je tegengas. Je zegt precies die dingen die ik in de tweestrijd van het verkopen/niet verkopen tegen mezelf heb gezegd :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Pim, blijf ff ontopic aub

Je hebt gelijk, dus: 1000 Euro is niet duur voor zo'n mooie synthesizer!

Pim ik heb je raad opgevolgd en ga hem morgenavond ophalen.

Hij is top!! Hij ziet er als nieuw uit. In unison-mode met full-detune klinkt hij voor mij zoals het zijn moet. En nu koffie.

Origineel geplaatst door psylo
Nu begint er toch echt een kale plek te ontstaan Mike ;-) !!!!

Haha, ja inderdaad. Er is al ongeveer 100 kilo aan synths de deur uit ;). Maar het wordt er wel overzichtelijker op en alles is binnen handbereik. Om over minder knopen in kabels maar te zwijgen :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back