seqeunsen met module

RZB

Ingeburgerd
Hoi, ik heb nu net een emu proteus 2000 gekocht en aangesloten op mijn korg 01/w nu wil ik de geluiden van de module gebruiken in de seqeunser van de korg, maar dit lukt niet. Ik volg de stappen uit de handleiding maar alsnog. en nog een andere vraag, is het mogelijk om track voor track op te nemen terwijl ik ze loop. Alvast Bedankt!!

Hoi, ik ben nu een stap verder (moest nog een midikabel halen (zoveel verstand heb ik nou van midi) maar het werkt nog steeds niet goed. Ik kan nu bijv. een hihat opnemen op track1. Dan wil ik op track 2 bijv de kickdrum doen. Maar zodra ik daar mee begin schiet track 1 weer naar de prestet 000 (terwijl de drum preset 009 is). De midi mode staat op omni in de Emu. Ik denk dat ik iets in multimode moet doen. Maar zoals jullie zien snap ik er niet echt veel van. O ja en het metronoom geluidje van de sequencer doet het ook niet ook al staat hij aan. Kan iemand mij helpen want ik heb de emu nu al een maand en het schiet niet echt op. Alvast bedankt.

dat metronoomgeluidje van je korg blijft op je korg, metronoom is altijd het apparaat zelf. dit gaat niet over midi

de emu proteus 2000 SERIES
moet je op "master" drukken totdat je kan kiezen:
omni, poly en multi

je moet dan multi kiezen en je bent van het probleem a
nu heb je 16 midikanalen (of 32 als je een opgevoerde hebt)

Back