Toetsenist gezocht

lawaaiguy

Nieuwkomer
Hieronder staat het een bericht dat ik op meerdere forums heb geplaast. Voor deze site wil ik er aan toevoegen dat het me erg vet lijkt als een toetsenist een bijzondere bijdrage zou kunnen leveren.

In gedachten zie ik die vette Moog (of iets soortgelijks) die een geheel eigen melodie/ bassline speelt in harmonie met de gitarist. Afwisselend solo's of gwn diepe 'droning' bass of ... ja whatever eigenlijk.

Drums blijft snel en het geheel is ook wel stevig, maar dan niet typisch hardrock/ death metal/ grindcore of hoe je het noemen wilt. Wij zijn gwn 2 gasten die het lekker vinden om een flinke portie herrie te maken. Wel strak, ingestudeerd en etc etc... met ruimte voor improvisatie mocht je dat wensen.

Meerdere nummers zijn klaar. We zijn echter een beetje gestopt met nieuwe nummers schrijven, omdat we die ene muzikant met zijn eigen inbreng missen.

Komt 'ie:
Fuck! ZIjn er geen goede muzikanten meer die van Grind houden?

Gitarist en ik zijn inmiddels weer een jaartje ouder en.... nog steeds met z'n tweeen!

Speel je een instrument, welk instrument dan ook... ok ok er zijn restricties, laat dan iets van je HOREN.

We spelen rete strakke grind, houden van blowen en grinden (en dat in elke gewenste combinatie). Maakt niet uit hoe stoned: wij grinden de sterretjes van de hemel.

Gitaar, syntesizer, bass, vocals, hobo, sitar.... REAGEER en kom ons twee-mans clubje versterken.[b/]

en als je problemen hebt met blowers: we houden het binnen de perken, dus geen vage bedoelingen of wat je je er ook bij voor negatiefs bij voorstelt. Don't worry! :)

Phoe, dat is lastig. Daar ben ik eigenlijk een te grote digibeet voor. Ik heb wel video-opnamen thuis liggen, maar ik zou niet weten hoe ik dat op mijn pc krijg.

Ik ben een zeer grote fan van de drummer van Brutal Truth/ Total Fucking Destruction en dat kun je wel horen. In dat straatje moet je het zoeken.

Kom gwn 'n keer langs.

Grappig als ik aan grind denk.....wordt 't automatisch ook Brutal Truth........heb ze vroeger live gezien was :okdan: en veel:biertje:
Verder wat moet ik me dan voorstellen als jullie grind spelen wat je dan met de analoge bakken wilt doen...bv op achtergrond zware drones&bliep&blap...freaken ala Fantomas..etc...want in dat snelle tempo van grind is moeilijk een melodietje spelen anders wordt 't van dat free-experimentele-jazz gedoe neem ik aan.
Ben benieuwd.........groet Gert-Jan

Een eenvoudige optie is dat je de synth gwn een bass partij laat spelen. Ter vervanging vd bassist dus. Geeft toch een ander gevoel.

fokking stoners ;)

succes mannen...:)
ben benieuwd

Back