Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door HEXAGON
Debiel !![]()
Origineel geplaatst door Leo
wie? monopoly?![]()
het is net als met onroerend goed. de buurman verkoopt zijn huis voor 300.000 dan zetten wij het maar voor 320.000 te koop, zou zonde zin als we onszelf tekort deden..... en het gaat maar door.
Origineel geplaatst door HEXAGON
JP-8 ,er zijn er teveel van gemaakt om deze prijs te behouden.
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Maar 2000 gemaakt..van de MiniMoog 11000 of zo.....neem nou van mij aan dat de JP8 never meer gaat dalen in prijs.......ze zijn echt gewild..
Origineel geplaatst door SpaceAgentSpiff
Hexagon ziet overal dalende prijstendenzen op het gebied van oude synths en spullen terwijl de rest van SF daar niet zo overtuigd van is, althans, zo komt het op mij over. Ik zie het niet iig.
Origineel geplaatst door Leo
je ziet wel schommelingen hoor, toch. minimoog bv, paar jaar terug binnen een week weg voor 2500, micromoog makkelijk 800, matrix100 350-400, daar is toch wel iets afgegaan intussen..

Origineel geplaatst door lcasei
ik heb 2 weken geleden een ebay-veiling gevolgd (dankzij een vorige thread hier op SF)
Die JP8, in goede staat (enkel de 8 was van het frontpaneel verdwenen), stond als beginbod op 2000€...
niemand op geboden en niet verkocht. (zelfde verhaal met een OB-
En hij stond gewoon ik het zuiden van België te koop, dus aan shipping of ophalen zal het niet gelegen hebben.
Dus ik begin werkelijk te geloven dat er een enorm verschil is tss vraagprijs en werkelijke prijs.
Origineel geplaatst door lcasei
Dus ik begin werkelijk te geloven dat er een enorm verschil is tss vraagprijs en werkelijke prijs.