De Waynes World van Synths

Oh, die is hier al eerder de revue gepasseerd.

Die gast die aan de knopjes zit mogen ze met zijn kloten vastspijkeren aan het ronddraaiende deel van een leslie.

Wat stom is, is dat ze de oktaaf transpose knop niet uitkrijgen. Gek he. Dan moet je em inhouden en dan de juiste toets op je toetsenbord indrukken dat je weer in de orginele octaaf terug komt.

Origineel geplaatst door sander
Wat stom is, is dat ze de oktaaf transpose knop niet uitkrijgen. Gek he. Dan moet je em inhouden en dan de juiste toets op je toetsenbord indrukken dat je weer in de orginele octaaf terug komt.
zoals bij de JX-3 bijv. ook het geval is, behoorlijk partijtje sukkels die zoiets dan maar ff 'professioneel' moeten tonen 8o)
meest hilarisch blijft toch wel die uitspraak van man met pet over de portamento time die hij maar niet kon instellen, het zou wel eens in de handleiding kunnen staan... maar ach, handleidingen die las ie nooit... :stupid

filmpje was idd, zoals bikkel al eerder aangaf, al reeds bekend in deze thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=753237#post753237

Origineel geplaatst door sander

Hahaha, ik lach me kapot om die gastjes.

Origineel geplaatst door brmzz
die gast met het blauwe shirt heeft ook helemaal niks gezegd...

Jezus die staat er ook echt bij als een banaan. Met z'n mic naar de grond gericht. Erg grappig allemaal.

That's a noise...

jah duh.... dat is de hele video }:|

Nou volgens mij weten die gasten meer over synths dan de gemiddelde synthforumer hoor als ik het soms hier zo lees...in ieder geval lach ik vaker om sommige synthforum threads dan dit filmpje :D

Ik vind die 201 wel ok klinken in dat filmpje trouwens, sommige sounds dan....lekker PWMerig dunnetjes harpsichord achtig...

ik vind dat enveloperelease ook een natural reverb is..
deze gasten zijn de bom en veel slimmer dan jullie allemaal tegelijk

Back