verloop plug/stekker voor ...

cns

sfm
Ok ik heb dus even een vraag mbt verloop plugjes, is er 1 die van de standaard plug voor je md/discman geloof dat dat 3,5 mm is naar de kleinere plug die in je mp3/ipod past?

Re: verloop plug/stekker voor ...

Origineel geplaatst door cns
Ok ik heb dus even een vraag mbt verloop plugjes, is er 1 die van de standaard plug voor je md/discman geloof dat dat 3,5 mm is naar de kleinere plug die in je mp3/ipod past?

je bedoelt van jack naar midinack? als in kabeltje? willekeurige elctrozaak wel te krijgen

niet zo'n jack die in je outputs van je mengtafel gaan of in je synth natuurlijk....

kleinere plug dan 3,5 mm stereo ? dat zou dan 2,5 mm moeten zijn, al worden die bijna nooit toegepast. zoiets is vast wel te krijgen, maar in mijn ipod gaat gewoon een 3,5 mm hoor :)

Origineel geplaatst door elektrovolt
kleinere plug dan 3,5 mm stereo ? dat zou dan 2,5 mm moeten zijn, al worden die bijna nooit toegepast. zoiets is vast wel te krijgen, maar in mijn ipod gaat gewoon een 3,5 mm hoor :)

op telefoons word deze veel gebruikt. ik heb een paar van die verloopplugjes liggen van 3,5 naar, 1,5 (volgens mij is dat m, ipv 2,5) maar die krengen gaan zo stuk. te fragiel...

maar idd ipods etc.. gewoon 3,5.. net als walkmans, cds etc..

1,5 bestaat volgens mij niet, dat zou wel heel erg dun worden :D

check hier eens, misschien zit er wat tussen. kan je zelf een kabeltje maken...

je had gelijk 2,5

deze plugjes:

g_46000525.jpg

check hier eens?..... linkje :eureka:

maar goed het gaat dus om mijn pda waar een 2,5 mm in gaat, ik heb nu dus een nieuwe koptelefoon met 3,5 mm vandaar mijn vraag voor een verloopje naar een 2,5 mm.

dan kan je bovenstaand plugje gebruiken, heb ik ook, bij de mediamarkt heb je ook een palm headset, met zo n verloopstukje, die is iets steviger.. kost 12,95

Origineel geplaatst door MusiQmaN
dan kan je bovenstaand plugje gebruiken, heb ik ook, bij de mediamarkt heb je ook een palm headset, met zo n verloopstukje, die is iets steviger.. kost 12,95

ergens online te bestellen?

sorry :D

hierzoooooo

link klopt niet..

maar euh.. online bestellen? ga ff naar een electronica handel.. kost net 4 euro.. aan verzending ben je al meer kwijt, en vaak rekenen winkels als conrad ook btw op de ttal prijs met verzending en handelingskosten ;)

ow, jammer, maargoed, bij conrad > electronica>stekkerverbindingen zijn ze te vinden, maar eigenlijk zou elke electronica componentenzaak zoiets moeten hebben...

Back