• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ook maar een opruiming..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ethereal

Instant Fuck-up
...maar dan wel om de studio zo snel mogelijk weer aan te vullen met wat nieuwe leuke spullen :)
Ofwel: Ruilen! Ik was hier al een ander draadje over begonnen, maar die kan dicht aangezien er wat andere spullen zijn bijgekomen..

- Novation Nova Desktop
Geweldig vette synthesizer! 6 parts, 7 effects per part (tot 42 FX simultaan!), vette liquid sound, 3 stereo uitgangen, vocoder, alles erop en eraan.. Hoef ik denk ik geen verdere uitleg over te geven, iedereen wel bekend.. Weg wegens het niet gebruiken sinds ik de Virus B heb :)

- Evolution MK225c
2 oktaafs USB/midikeyboard met 8 endless rotaries en de mogelijkheid tot het maken van eigen templates.. Prima apparaat! Gaat alleen weg omdat ik morgen er 1tje binnenkrijg met meer toetsen ;)

- Alesis ModFX BitRman
Bitcrusher, Distortion, compressie, noem maar op.. Van rauwe randjes tot totale geluidsdestructie! Weg wegens software..

- Alesis ModFX Philtre
Filter, klinkt geweldig! LP/HP/BP en nog iets dat ik zo gauw even vergeten ben (bloos), lfo, erg lekker! Ook weg wegens software.. Kan digitaal via een speciale aansluiting aan andere ModFX worden gehangen zodat het signaal digitaal wordt doorgegeven, spaart kabels!

- Siel MDP 40 drumcomputer
Ouderwets drumbakje.. Oldschool drumsounds, ritmebox, noem maar op.. De koebel knop werkt maar wil wel eens dubbel triggeren, verder werkt ie voor zover ik kan zien prima! Weg wegens niet gebruiken.. Zonder adapter!

- Behringer Composer MDX2200pro
Dual channel compressor/limiter/gate.. Ook weg wegens software

- Realistic Electronic Reverb
Leuk galmkastje, meer een delay dan een reverb, maar wel leuke freaky effectjes mee uit te halen! Weg wegens software.. Mist 1 faderkapje, verder in orde! Zonder adapter overigens..

Dit gaat voorlopig alleen de ruilhandel in, NIET de verkoop! Misschien later, maar voorlopig alleen ruilen.. Wat zoek ik?
Een JP-8080, een MS2000 (rack?), een Z1, in ieder geval een leuke synth als aanvulling op mijn Virus. Misschien een vette drumbak (air/xbase?), in ieder geval GEEN samplers! Kom maar op met je voorstellen...

Plaatjes in mijn volgende post!

Novation Nova Desktop:
nova.gif

Komt overigens met originele zijkanten en 2 paar rackoren!

Evolution MK225c:
evolution_mk225.jpg

BitRman:
bitrman_large.jpg

Philtre:
philtre_large.jpg

Behringer MDX2200pro:
40db_1.JPG

Siel MDP-40:
Siel%20MDP-40%20drum%201.jpg

Realistic Electronic Reverb:
8f70_1.JPG

Wow, hoop reacties voor de BitRman... Even ter verduidelijking: Ik verkoop echt nog niks...
Ik wil echt heel graag dingen ruilen!

Ik ben op zoek naar een vette synth/drumbak/..., en heb daar het nodige voor in de aanbieding.. Dingen die ik minder gebruik, of dingen waar ik handiger software voor kan gebruiken! Maar los verkopen begin ik nog even niet aan, ik heb liever gear dan geld!

Lijstje met zoekmateriaal:
-JP-80x0
-Korg Z1
-Korg MS2000(b)
-Nord Modular
-Nord Lead/Rack
-Jomox Airbase

Of eventueel dingen de ongeveer in dat straatje passen... Een uitzondering wil ik maken voor de Siel en de Realistic Reverb omdat ik die dus totaal niet gebruik!

Mijn excuses als ik niet duidelijk was! :biertje:

Schop-update:

Evolution MK225c en Behringer Composer gereserveerd voor forumlid! :okdan:

Nog steeds op zoek naar een JP-8080, Airbase/Xbase09, SH-201... PB maar, komen we vast wel uit!

Evolution en Composer zijn opgehaald door vriendelijk forumlid! Succes in de Goudvishal vanavond! :okdan:

Iedereen zich lekker volgegeten enzo? Ik wel in ieder geval... *Burp*

Enneeeuh... *Bump*!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back