[Chicago Jackin'/Techhouse] Bob Geffen - Tarzan

bobbee

Nieuwkomer
Hi,

Ik ben nog niet zolang op dit forum want ik het pas ontdekt. Maar ik wil wel graag jullie mening horen over 1 van mijn tracks. :biertje: Een Chicago Jackin' / (tech)house nummertje volgens mij. Ik vind het altijd zo moeilijk om een track aan een genre toe te wijzen. Gemaakt met reason!

Anywayz, hier is ie:

Bob Geffen - Tarzan

Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden...

Grtz,
Bob

hoe kan ik die mp3 downloaden? ik zie nergens een link op die site ofzo...
edit: al gevonden...

lijkt zo lekker te beginnen, maar op een gegeven moment wordt ie best langdradig vind ik... zitten wel lekkere stukjes in, maar die malstrom synth (die je o.a. op 4:30 ofzo hoort) die er zo af en toe in komt vind ik erg kazig overkomen... maarja wie ben ik, kzou em sowieso ff wat korter maken en wat spannender, lekkere beatjes wel

Laatst gewijzigd:
Zet zojuist je Tarzan 2000 aan:

Vind de beats ok, echter mis ik wel een soort van thema. Misschien een melodie erin?

Misschien dat je bassline ontzettend zingt, maar ik heb hier geen goed geluid, sorry anders.

Thx for de comments! Ik moet het hele bestand maar weer eens door reason heen halen en de track hier en daar wat inkorten misschien nog een beetje extra toevoegen hier en daar. Dat wordt samples zoeken... :D pffff.....

:biertje:

Back