Hey mensen, ik ben van plan een opleiding te gaan volgen aan de HKU. Nu zit ik te twijfellen tussen Sound design en Audio design.
Op de webstite van de HKU staat wel het een en ander maar het wordt niet echt duidelijk. Ik zoek in iedergeval een opleiding die zowel technisch als muzikaal is. Wat houden beide nou eigenlijk in?
Sound design volgens HKU:
Is dat dan componeren of ... :confused:
Audio design volgens HKU:
Dus meer bedenk dan ontwikkel werk?? :confused:
Mijn vraag aan jullie: Heeft er iemand ervaring met deze opleidingen? Zoja: Laat je horen!
En als je uberhaupt iets nuttigs te melden hebt over deze dingen laat het dan ook ff weten.
Bedankt he!
Op de webstite van de HKU staat wel het een en ander maar het wordt niet echt duidelijk. Ik zoek in iedergeval een opleiding die zowel technisch als muzikaal is. Wat houden beide nou eigenlijk in?
Sound design volgens HKU:
ontwerpen totaal geluidsconcept in voor bijvoorbeeld een speelfilm, een computergame of een theatervoorstelling;
Is dat dan componeren of ... :confused:
Audio design volgens HKU:
kennis en vaardigheden rond productieprocessen, samenwerken, onderzoek & ontwikkeling, rapporteren, publiceren en presenteren.
Dus meer bedenk dan ontwikkel werk?? :confused:
Mijn vraag aan jullie: Heeft er iemand ervaring met deze opleidingen? Zoja: Laat je horen!
En als je uberhaupt iets nuttigs te melden hebt over deze dingen laat het dan ook ff weten.
Bedankt he!