DeLoN *Geluidsjager* Lid sinds 3 september 2001 Berichten 620 Locatie Diemen 12 december 2001 #1 iemand die goede pizzacato samples voor me heeft.... maakt niet uit wat voor samplefromaten als t maar hoogkwaliteit is... alvast bedankt
iemand die goede pizzacato samples voor me heeft.... maakt niet uit wat voor samplefromaten als t maar hoogkwaliteit is... alvast bedankt
CraZ .. Lid sinds 4 juli 2001 Berichten 2.749 12 december 2001 #2 Pizzicato Pizzicato Pizzicato, oftewel 'tokkelen' op een snaar-instrument. Dit kan alles zijn van Harp tot Contrabas, van gitaar tot viool. Niet dat ik bergen samples heb liggen.. maar toch.. wat zoek je precies ?
Pizzicato Pizzicato Pizzicato, oftewel 'tokkelen' op een snaar-instrument. Dit kan alles zijn van Harp tot Contrabas, van gitaar tot viool. Niet dat ik bergen samples heb liggen.. maar toch.. wat zoek je precies ?
DeLoN *Geluidsjager* Lid sinds 3 september 2001 Berichten 620 Locatie Diemen 12 december 2001 #3 ja ik heb wel een fragmentje kan ik die mailen doorsturen of uppen? en ik denk harp