[IKARON] DSP Modular voor je PC

ff een vraagje...

Heeft iemand al iets meer over deze kaart gehoord, want het beloofde toch veel goeds..

nog niets over gehoord verder, volgens de "press" link op hun site wordt hij wel binnenkort besproken:
News pieces and running tests in several printed magazines and E-zines.
IKARON will be reviewed in a forthcoming issue of:

Future Music (GB)
Recording Musicien (F)
Keyboards (GER)

Ook is inmiddels een demo te downloaden: http://www.ikaron.ch/demo.mp3

Zit achter mn laptop, dus een echte goede referentie heb ik niet qua geluid...

Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van deze MP3, Klinkt allemaal lekker. Hoe klinkt ie in vergelijking met de clavia Modular????

ik is thuis....

ik is thuis....

en inderdaad... moet zeggen dat de geluiden in de demo goed klinken. Ben benieuwd wat julllie er van vinden, zeker in vergelijking tot de nord.

hmm ik vindt een nord zeker niet onder doen voor deze, maar hij klinkt erg lekker en duur is ie ook echt niet

Origineel geplaatst door EDP
hmm ik vindt een nord zeker niet onder doen voor deze, maar hij klinkt erg lekker en duur is ie ook echt niet

klinkt idd lekker..maar zeker bij een modulair is de interface nogal belangrijk......en deze UI ziet er lang niet zo prettig uit als die van de nord...is ook niet zo gek natuurlijk..... nog steeds snap ik nie dat deze gasten niet een realtime convolution module inbouwen, dat zou volgens hun geen probleem zijn, dan hebben ze een dikke vette USP!

Origineel geplaatst door olafmol
klinkt idd lekker..maar zeker bij een modulair is de interface nogal belangrijk......en deze UI ziet er lang niet zo prettig uit als die van de nord...is ook niet zo gek natuurlijk..... nog steeds snap ik nie dat deze gasten niet een realtime convolution module inbouwen, dat zou volgens hun geen probleem zijn, dan hebben ze een dikke vette USP!

ja en een aivd!

Oude thread maar heeft iemand ooit een Ikaron gehad of te koop gezien?

Echt ongelooflijk Vet , nog niet veel meegemaakt hoor !
Een 13 jaar oude draad bumpen ; phew :beard:

Effe on- topic ,ik denk dat de Ikaron nooit in productie is gegaan ..

Back