Te koop Quasimidi Raveolution 309 volledig uitgebreid HardCore + Tre + Audio Expansion + rackoren + adapter LET OP het dekseltje boven op de volume knop is er af, een kleinigheidje maar eerlijk is eerlijk, uiteraard is dit alleen maar een stukje plastic op een knopje en is de 309 natuurlijk technisch 100%
Vaste prijs € 290
Let op !! voor langskomen uittesten er over praten en nog eens jammen heb ik helaas geen tijd (sorry want ik vind het best wel leuk)
Vooruit betalen op mijn giro waarna ik hem zeer goed verpakt aangetekend en verzekerd naar je toe stuurt,
Ik heb geen haast, geen geld nodig en behandel alle reacties op een eerlijke manier dus in volgorde van binnenkomst,
Twijfel je over mijn betrouwbaarheid ? niet doen, absoluut niet nodig,
Groetjes John.
Vaste prijs € 290
Let op !! voor langskomen uittesten er over praten en nog eens jammen heb ik helaas geen tijd (sorry want ik vind het best wel leuk)
Vooruit betalen op mijn giro waarna ik hem zeer goed verpakt aangetekend en verzekerd naar je toe stuurt,
Ik heb geen haast, geen geld nodig en behandel alle reacties op een eerlijke manier dus in volgorde van binnenkomst,
Twijfel je over mijn betrouwbaarheid ? niet doen, absoluut niet nodig,
Groetjes John.