• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quasimidi Raveolution 309 volledig uitgebreid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Te koop Quasimidi Raveolution 309 volledig uitgebreid HardCore + Tre + Audio Expansion + rackoren + adapter LET OP het dekseltje boven op de volume knop is er af, een kleinigheidje maar eerlijk is eerlijk, uiteraard is dit alleen maar een stukje plastic op een knopje en is de 309 natuurlijk technisch 100%
Vaste prijs € 290

Let op !! voor langskomen uittesten er over praten en nog eens jammen heb ik helaas geen tijd (sorry want ik vind het best wel leuk)

Vooruit betalen op mijn giro waarna ik hem zeer goed verpakt aangetekend en verzekerd naar je toe stuurt,

Ik heb geen haast, geen geld nodig en behandel alle reacties op een eerlijke manier dus in volgorde van binnenkomst,

Twijfel je over mijn betrouwbaarheid ? niet doen, absoluut niet nodig,

Groetjes John.

Attachments

• raveolution.jpg
    raveolution.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 85
FOUTJE GEMAAKT

FOUTJE GEMAAKT

Ook ik maak fouten (bijna nooit)

De Raveolution is dus wel helemaal uitgebreid maar om precies te zijn ; drum en syntexpansie + audio expansie

extra drumkits
nieuwe OS versie
twee extra audio uits
twee (?) extra synthesizer stemmen die onafhankelijk van de rest kunnen worden geprogrammeerd
extra waveforms voor de synths (waaronder verbeterde 303 geluiden)

Meer dam 10 aardige forumleden hebben mij er op gewezen, das leuk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back