Korg Mono/Poly gezocht

Status
Please reply by conversation.

renepela

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een Korg Mono/Poly.
Wie heeft er eentje te koop?

Prijd rond de 650 euro. Komen we vast wel uit.

Heeft ie er nou wel of niet eentje te koop, want ik wil hem echt graag kopen

Bedankt jongens !! Snap niet dat ik het zelf niet had gezien. Zojuist berichtje naar hem gestuurd. Ben benieuwd of ie hem nog heeft.

ik bedoelde met sshht eigelijk dat ik er al een weekje achteraan zat ;) ga er zondag heen, helaas dus.

groetjes

'k heb verdorie al de hele week pech. Eerst wordt er een Sequential Pro One voor m'n neus gereserveerd en nu dus ook een Mono Poly.

'k zou hem niet kopen als ik jou was hoor anoniempje. Die mono/poly is zoooooooo'n slechte synth ;)

Origineel geplaatst door renepela
'k heb verdorie al de hele week pech. Eerst wordt er een Sequential Pro One voor m'n neus gereserveerd en nu dus ook een Mono Poly.

'k zou hem niet kopen als ik jou was hoor anoniempje. Die mono/poly is zoooooooo'n slechte synth ;)

weet ik, ik behoed de dsf leden ook voor slechte aankopen, ;)

:slotje:

Origineel geplaatst door anoniempje
nou heb je hem toch voor me neus weg gekocht ?

ja hoor eg arie lexed iemand tippen ,..en toch in zn autootje gestapt en m snel opgehaald
soo heeft ook een belg een drumulator voor mn neus weggeritst [ietsje xtra bieden afspraak = a...]

jammer anoniempie
koopje toch voor je 600 [ + 300 ] een veel fatturuh ,..mn moog x2!
:engel:
leo l8 zich rot

Nee dat is niet helemaal waar rond, de tipper bleef alleen een tipper, en had als troost mij prive op een ander getipt. r
Renepala heeft de mono van spdk ook niet opgekocht want hij stuurde een sorry pbtje, wie hem dan in vredesnaam wel heeft weg gekocht weet ik ook niet. Maar eerlijk gezegt maakt me dat ook niet meer uit, heb het geld uitgegeven aan een mpc. Die mono komt er nog wel een keer.

..

..

sorry mensen zal voortaan via pb tippen als ik iets weet , dit skiet niet op. ;)

Status
Please reply by conversation.
Back