IKmedia Sonik Synth 2 vraag!!!

bakra

Nieuwkomer
Als ik mijn Synth in cubase wil gebruiken lukt dat me niet. De synth is geinstalleerd en kan ik in mijn cubase ook terugvinden. Mijn synth is alleen leeg van banks, hij geeft wel standaard sounds aan in een map maar die kan hij niet vinden. Ik geloof dat ik die banks/sounds die er apart bij zitten eerst in mijn synth gezet moeten worden maar dat lukt me niet. Informatie daarover schiet in mijn boekje gebruiksaanwijzing tekort, + alles is engels en ik kom er niet uit.

Wie heeft hier ervaring mee en kan het me uitleggen zodat ook IK het kan snappen.
Kan ik misschien ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing vinden?

Bedankt,

BAKRA

nieuw op deze site maar ik heb al eens rondgesnuffeld!

mag ik vragen welke versie je hebt?

er zijn er diverse in omloop

en klopt dat ie standaard geen presets laad hoor!

ik heb sonik-cell bass gekocht, een tijd geleden, en er is iets met de volgorde en locatie van die files tijdens installatie. is een beetje knurtig opgezet. ik heb het spul thuis, dus ik kan het nu niet nakijken, maar ga checken vanavond...

Origineel geplaatst door Stage73
ik heb sonik-cell bass gekocht, een tijd geleden, en er is iets met de volgorde en locatie van die files tijdens installatie. is een beetje knurtig opgezet. ik heb het spul thuis, dus ik kan het nu niet nakijken, maar ga checken vanavond...
uhm t gaat hier over een rompler/sampler
geen sample cd

klopt, maar geloof dat soniksynth op dezelfde manier is opgebouwd, sonikcell is met sampletank verknoopt

Waarschijnlijk staat je soundlibrary van sonic synth2 op een verkeerde locatie, en daardoor laat hij niets zien.
Je zal ze op de juiste locatie moeten zetten, en dat staat in je handleiding.
ook al staat het er in het engels..zelfs dan nog staat het duidelijk genoeg beschreven.

Je soundbank zal inderdaad niet op de juiste plaats in je pc staan!

Waar heb je het programma geplaatst?Waarschijnlijk op station C.Zo ja dan is dit al goed.

Ga naar:-deze computer
-lokaal station c
-program files
-IKmedia....

Na deze stappen zul je normaal sonik synth zien staan,die klik je ook aan.
Je zit nu waar je zou moeten zitten.Je zal vanalles zien staan waaronder een map met soundlibrary of iets dergelijks.
klik deze even en dan zul je ofwel sounds zien staat ofwel geen.bij jou normaal niets.
Dit is wel de plaats waar ze moeten komen.

Ik doe dit op ht gevoel want ik heb dit program niet.Als het niet lukt zal je hopelijk verder geholpen worden.

Back