Ebay Amerika import

Eraser127

Ouwe rot
Vraagje voor degene die vaker importeren:

1. Op Ebay amerika wat leuk synth spul gezien. Hoe zit het nu met netspanning? Hebben die synths een schakelaar extern/intern of zou je dan een omvormer moeten gebruiken?

2. Volgens FedEx zou ik voor een zending vanuit Amerika van 80*40*15 van 5kg $125 ofzo moeten betalen. Klopt dit ongeveer? Lijkt mij vrij prijzig.

us of a...tax?invoer ?

us of a...tax?invoer ?

heb net ...een samplelibrary gewonnen ,..newyork ,..komt hierheen voor 14.00$
tsja weegt niks ,..
synthje is gellofk beter af asde eig m verstuurd als "broken equipment ,..mbt tax/ofso
want over onderdelen betaal je andere belasting
t zou eens eregns duidelijkin een draad moeten staan ,..

letop ...kvoel de link al komen,...

Re: Ebay Amerika import

Origineel geplaatst door Eraser127
Vraagje voor degene die vaker importeren:

1. Op Ebay amerika wat leuk synth spul gezien. Hoe zit het nu met netspanning? Hebben die synths een schakelaar extern/intern of zou je dan een omvormer moeten gebruiken?

2. Volgens FedEx zou ik voor een zending vanuit Amerika van 80*40*15 van 5kg $125 ofzo moeten betalen. Klopt dit ongeveer? Lijkt mij vrij prijzig.

Heel veel gear heeft een 110v/220v switch aan de achterkant...Moog bijvoorbeeld altijd, Arp is intern makkelijk te switchen..
Mocht je niet kunnen schakelen dan kan je idd een convertor gebruiken.
Fedex is gewoon heel erg duur..Ik verstuur mijn duurdere items vaak met Fedex.
Ik zou als je iets wilt kopen met Paypal betalen en dan priority mailservice kiezen...Is veel goedkoper. Bij Priority mail krijg je een track nummer (heb je nodig voor Paypal) en met Paypal heb je kopersbescherming.
Vergeet niet dat de Douane 19% bovenop de waarde en transportkosten berekend...Bijvoorbeeld: 80 eu voor synth en 20 eu transport betekend 119eu betalen...

Back