Roland PC-160 Manual

mjah ok die had ik ook al, maar volgens mij werkt et toch niet helemaal.. kheb niet veel verstand van keyboards maar er verandert niet veel als ik de commando's uit die manual volg

Origineel geplaatst door g0tBlunt
ik weet het niet cker..
maar kheb zo'n programmaatjee MIdi-ox die de input signalen weergeeft en daar verandert nog niet veel ofzo, kheb eigenlijk geen id of daar iets zou moeten evranderen ofniet maar ik krijg mn keyboard gewoon niet aan de praat dus ik ben vanalles aan et proberen

zie hier https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=73323

Verandert er iets of niets in midi-ox?

Ik weet het niet hoor, maar gezien je vragen ook in die andere thread heb ik het gevoel dat je fout bezig bent. Laat me gokken, je hebt nog steeds geen midi in FL studio maar je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent. Je weet niet eens zeker of je Roland keyboard midi uitzendt ja of te nee? En programma's zoals midi-ox maken de boel ingewikkelder. Heb ik gelijk?

ik had eerst helemaal geen midi in studio maar het midi activity lampje brand nu doordat ik midi ox goed heb ingesteld, khad daarvoor nog een probleem dat ik helemaal geen midi kon afspelen is ook opgelost..

mn vermoeden is gewoon dat het keyboard verkeerde dingen uitzend. want als ik in FL een sample selecteer en dan een keyboard toets indruk, selecteerd ie automatisch de bovenste sample i.p.v. dat ie de geselecteerde sample afspeelt. Zou toch logisch zijn als het dus aan de keyboard instellingen ligt.

misschien zit ik ook helemaal verkeerd, ik ken midi idd net 3 dagen en probeer gewoon allerlei dingen met behulp van google, maar kheb liever advies dan kritiek want daar schiet ik ook nie veel mee op :)..

maar toch bedankt voor de interesse

Back