Pianist om productie in te spelen

Maks

Gromit the Evil Operator
Hello

Ik ben bezig met een zuiders getint track waar een aardig stukje piano/synth op zou moeten komen, maar de pianist waar ik beroep op wou doen is wegens vakantie een tijdje niet beschikbaar...
Ik vroeg me af of hier iemand zat die het eens wou proberen?

het plan: ik stuur je de basistrack door, jij speelt er op met enige kleine aanwijzingen (maar er is een groot impro-deel), stuurt me de midi en eventueel audio door, en zo op en neer...
Enkel nodig: een goeie brok muzikaal en speeltalent, en iets of wat defitge aparatuur @ home ;) (mensen uit de buurt van antwerpen mogen natuurlijk altijd langskomen)

indien interesse, laat een berichtje achter, of stuur naar maksk at telenet.be, dan spreken we via mail verder.

Alvast hartelijk dank, en een fijne kerstwens!
Maks

wat voor piano stijl is het wat je zoekt? Lijkt me opzich leuk wat in te spelen voor je. Piano sound die ik gebruik is overigens wel een CP80 geluid aangezien dat me favoriet is. Anders heb ik enkel een Alesis S4 piano in de aanbieding voor je (klinkt ook best goed).

Ik neem enkel audio op, midi doe ik niet aan dus weet niet of het is wat je zoekt?

Anyways let me know als ik je kan helpen :)

auw, zo'n snelle reactie:)

kan je me is iets doorsturen via mail of een link waar ik iets kan horen?

de track heeft ergens iets weg van zuco103 en consoorten.
moet zowiezo piano en synth (iets moogy ofzo) hebben. misschien een snuifje rhodes, dat moet ik al gaande wat zien...
je kan natuurlijk ook enkel de piano doen als je dat wenst

thx

heb niet echt demo's. Stuur maar je akkoordenschema en je backing track en ik pingel er wel overheen met de kerst. Ben iig verreweg van een beginner (speel genesis op de planken dus denk dat je daarmee een aardige inschatting van het niveau kan maken)

ok
stuur ff een mailtje, dan heb ik je emailadres en stuur ik de basistrack
maks (at) telenet.be
groetjes

graag, ik kan dan nogaltijd combineren

stuur me een mailtje

dan heb ik twee ensen waar ik het al even mee kan proberen. cheers :)

Back