Hello
Ik ben bezig met een zuiders getint track waar een aardig stukje piano/synth op zou moeten komen, maar de pianist waar ik beroep op wou doen is wegens vakantie een tijdje niet beschikbaar...
Ik vroeg me af of hier iemand zat die het eens wou proberen?
het plan: ik stuur je de basistrack door, jij speelt er op met enige kleine aanwijzingen (maar er is een groot impro-deel), stuurt me de midi en eventueel audio door, en zo op en neer...
Enkel nodig: een goeie brok muzikaal en speeltalent, en iets of wat defitge aparatuur @ home
(mensen uit de buurt van antwerpen mogen natuurlijk altijd langskomen)
indien interesse, laat een berichtje achter, of stuur naar maksk at telenet.be, dan spreken we via mail verder.
Alvast hartelijk dank, en een fijne kerstwens!
Maks
Ik ben bezig met een zuiders getint track waar een aardig stukje piano/synth op zou moeten komen, maar de pianist waar ik beroep op wou doen is wegens vakantie een tijdje niet beschikbaar...
Ik vroeg me af of hier iemand zat die het eens wou proberen?
het plan: ik stuur je de basistrack door, jij speelt er op met enige kleine aanwijzingen (maar er is een groot impro-deel), stuurt me de midi en eventueel audio door, en zo op en neer...
Enkel nodig: een goeie brok muzikaal en speeltalent, en iets of wat defitge aparatuur @ home
(mensen uit de buurt van antwerpen mogen natuurlijk altijd langskomen)indien interesse, laat een berichtje achter, of stuur naar maksk at telenet.be, dan spreken we via mail verder.
Alvast hartelijk dank, en een fijne kerstwens!
Maks