Origineel geplaatst door Hilltree
Het is een ibanez HD1000.
Een harmonizer/delay van de eerste generatie die een beetje betaalbaar was.
Ik heb hem toen nieuw [te duur?] gekocht,nu krijg je er niets meer voor,dus ik laat hem maar lekker zitten.
Ik lees op het web dat het ding nogal analoog klinkt, hopelijk is die opmerking positief 
Tja,het hele rack is eigenlijk uit vervlogen tijden.
Overigens is die huges en kettner geen creammachine maar een metal master [bijna hetzelfde maar met meer drive] .
Ik vond de metal master gewoon beter klinken.
De naam is met een h&k sticker afgeplakt omdat ik van die opmerkingen kreeg , je speelt toch geen metal ??!!!!........zucht.
je had van h&K drie creamachines 0.5 rack dingen metal master en een bleus master ofso.....
is t byna deze ; de hd 1500
Ibanez HD1500
Harmonics Delay
12 bit sampling. Flanging, chorus, doubling, hard reverb, slapback, long echo, Harmony, octaves, doubling,true vibrato, feedback sweeps, arpeggios, time companding.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...Sell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget
vertels wat over je [toen duur nu cheap] hd1000 ibanez harmonizer hoe klinktie ?...
wat voor soort features zitten erop
kan dr maar weinig over vinden de mijne de dmd2000,..aparte dingen ibanez digi dan
lijkt me geinig ik heb zelf de dmd2000;...das een delay unit toen ook duur zei eig,...maar er zitten wat aparte features op feedback insert en ...nog meer gebruik m weinig hoor je al