Roland TB-303

Status
Please reply by conversation.

Luftmeister

Lid synths 2002
Het zal wel zo vaak gevraagd zijn maar ik probeer het toch maar weer eens. Ik ben op zoek naar =) een TB-303. Misschien heeft iemand een tip of wil van dat lelijke ding af. Ik betaal een goede prijs.

Luftmeister

Omiel,

You're out of luck :)

Ik bied 2 appels en 2 eieren!
Laten we zien wie tegen deze financiele grootmacht op kan :D

Mvg.

CoolRunning

PS. Sorry voor de off-topic

Ho ho, als we zo gaan beginnen dan klets ik er een hele fruitmand tegen aan.

Goed jongens, en nu weer een beetje on-topic blijven.

Op Ebay staan ze regelmatig te koop.. verder heeft MusicHouse in Utrecht er af en toe een staan. Verder is het toch wat lastig aan het worden. Ook op marktplaats heb ik er al in tijden geen meer zien staan..

Hier staat er nog eentje die er dit weekeinde is opgezet. Kost wel 1040 oiro of een Barnevelder met een doos Elstar. :P

Hijs wel errug fout hé :D

303 .. Ik heb er twee gehad en nog nooit spijt gehad dat ik die heb verkocht . Ik dacht dat die hype toch wel eens over was ? of wordt het alleen maar erger ?
Oei opassen ik ben oftopic .

Ach, je moet je niet bezig houden met een hype. Het is toch gewoon leuk om thuis lekkere ouwe acid te maken. Heb em nauw 2 keer live gebruikt afgelopen periode en de mensen waren nog steeds enthousiast.

Kijk ik heb niet jaren in een acid scene rond gelopen, maar toch heb ik hem al vaaaaaaaaaaak gehoord die 303, en als ik heel eerlijk moet zijn, ik vind het echt nog steeds zwaar kicken om hem te horen.

Het heeft gewoon iets.

Op ebay.de staat er nog een paar bv 1 op 610 Euro nog 7 dagen tegaan.Op ebay.com gaan ze vaker voor wat minder weg.

Ik bedoelde eigenlijk meer de prijsen waar ze voor gaan.
ik vind de sound ook nog steeds tof . Maar ik kon ze voor belachelijk veel vekopen . En daar heb ik nog steeds geen spijt van .
mijn eerste had ik voor 350 gulden gekocht inclusief een korg synbox. Voor 1500 gulden verkocht. Detweede voor 175 gulden en die is voor 1950 weg gegaan. Dus tja

Ai offtopic .

Music House in Utrecht (030-6065009) heeft er net weer eentje binnen. snel bellen want die zijn meestal zo weer weg!

Op Ebay kopen vind ik wel link. Ik zou het apparaat eerst willen voelen en testen. Music House zal ik gelijk bellen. Bedankt voor de tip. De prijs die ik zelf in gedachten heb is 600 euro. Ik weet dat ze voor 1000 ook worden verkocht, maar dat is belachelijk.

Origineel geplaatst door Luftmeister
De prijs die ik zelf in gedachten heb is 600 euro. Ik weet dat ze voor 1000 ook worden verkocht, maar dat is belachelijk.

Dan zal je van een koude kermis thuiskomen ben ik bang.

Voor 600 eurootjes mag je 'em zelf in elkaar zetten, denk ik...
Geloof me, wij hebben er ook een in de studio, en dat ding is in nieuwstaat, maar echt geen 600 euro waard... Maar dat is weer een andere discussie...

Ik zou er wel meer voor willen betalen maar dat hangt vooral af van de staat. Maar jullie zijn toch met me eens dat 1000 euro teveel is??

1000,- euro is inderdaad te veel. Hoewel ik dat wel voor mijn eerste TB een jaar of 5 geleden betaald heb.

Status
Please reply by conversation.
Back