Prophet VS en CS60 op ebay

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
ik weet het maar een Roland Jup 4 moet te repareren zijn..

tegen werlke prijs laat jee anal0ge synth repareren ,...juup 4
4x monosynth wast maar soo makkelijk zou ik ook genoegen nemen ,..met een juup 3 voor bv 300eu
zekers altyd betert dabn bv een sh101
een jupp3

neen cs60 = best dik..eg!
:halleluja

Yep, en die 60 probeerde hij al 'n jaar ofzo te verkopen, ik heb 'm een bod gedaan en nu dus ook een CS-60 onderweg naar hier om de CS-50 die ik morgen ophaal gezelschap te houden.

Iemand nog een CS80 te koop? Wil 't setje eigenlijk nu wel compleet hebben :D

J

Origineel geplaatst door jhwn
Yep, en die 60 probeerde hij al 'n jaar ofzo te verkopen, ik heb 'm een bod gedaan en nu dus ook een CS-60 onderweg naar hier om de CS-50 die ik morgen ophaal gezelschap te houden.

Iemand nog een CS80 te koop? Wil 't setje eigenlijk nu wel compleet hebben :D

J

Je vergeet de CS 30

Ik vind de verkoper (computingmusic) wel wat aan de hoge kant met zijn prijzen.

hij staat weer op ebay ,...maar 1049 is dat teveel voor ,..een vs,...?

Betreft die Sequential Circuits Prophet VS:
Ik las dat hij dezelfde oscillatoren als de DS Evolver heeft en een soortgelijke filter (dezelfde misschien zelfs?), dus kan ik daaruit concluderen dat je met een Evolver (nagenoeg) het klankpotentieel van de Prophet VS hebt + nog meer mogelijkheden, of heeft de Prophet VS toch andere mogelijkheden en geluid?

Origineel geplaatst door ****
Betreft die Sequential Circuits Prophet VS:
Ik las dat hij dezelfde oscillatoren als de DS Evolver heeft en een soortgelijke filter (dezelfde misschien zelfs?), dus kan ik daaruit concluderen dat je met een Evolver (nagenoeg) het klankpotentieel van de Prophet VS hebt + nog meer mogelijkheden, of heeft de Prophet VS toch andere mogelijkheden en geluid?

dat moet je maar eens aan wiseguy vragen, die heeft daar wel een mening over ;)

Origineel geplaatst door gerrie79
vectorsynthese !

(of is dat wel mogelijk met evolver?)
\
nope en mono ,...las laatst in t boekie ,..dat de dsi evolver wel in bank 3 program 1/32 dezelfde waves heeft as de VS
wat de dsi anders maakt zijn de mogelijken per patch ,..bv waves wisselen per patch ,...glitschy sounds
fm met waves en ring mod met waves
vs is dus zeker niet een dsi ,...ik denk zelfs dat de dsi meer kan kan ,...maar de prophet vs heeftie ook niet ssm/cem inside ,....?
de dsi is wel bevuildt met een analoog osc/lowpass filtert maar ,...rest allemaal ssm niveau parts ,..
klinkt wel erg lekker de mijne is vandaag net de deur uit ,...wil acuut binnekort een andere

ik denk toch wel dat de vs beter kan klinken ,..!en dsi meer kan

Origineel geplaatst door Leo
dat moet je maar eens aan wiseguy vragen, die heeft daar wel een mening over ;)

Wat ben je toch ook een schatje Leo, ik zal graag ongevraagd hier eventjes op ingaan :)

De Prophet VS en de (poly) Evolver lijken op elkaar als zwart en wit, das mijn mening.
Of misschien dat het zwart op wit gedeeltelijk wel op elkaar lijkt, maar qua sound nog niet bijna.
Als je een VS hebt en je denkt ik vervang hem door een Evolver dan kon je wel eens
bedrogen uit de strijd komen, ik zou dat zelf dus niet doen.
De sound van een VS is werkelijk fenomenaal, onvervangbaar, duister en hemels en dat
alles in één bak.
De pro VS staat in mijn persoonlijke, wat zullen we zeggen, top 5 all time greatest list !

1 van de mooiste synths ooit. Ik blijf het herhalen

De mijne 6 jaar geleden gekocht voor 3000 gulden. Apart dat deze synth in waarde lijkt te dalen. 950 euro is een koopje

Origineel geplaatst door Wiseguy

De pro VS staat in mijn persoonlijke, wat zullen we zeggen, top 5 all time greatest list !

Ja toffe bak maar erg onderhoudsgevoelig en onderdelen worden steeds schaarser =(

Back